Gå til innhold

rieger bakfanger . eller rieger ad on fanger  

6 stemmer

1. 1. rieger bakfanger . eller rieger ad on fanger

• rieger bakfanger bilde 1
      1
    • rieger ad in bakfanger bilde 2
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøp justertbart ja så får du den akurat passe lav og perfekt høye foran i forhold til bak. legger du på noen justerbare stag til hellingen på bakhjula så blir det veldig bra.

Det eneste jeg ikke liker med bilen din er den A`en i 328cia;) men det er vel smak og behag. Behagelig og kjøre men kjedelig til lek og morro.

Så veldig pen og velholdt ut nybilen din.

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kjøp justertbart ja så får du den akurat passe lav og perfekt høye foran i forhold til bak. legger du på noen justerbare stag til hellingen på bakhjula så blir det veldig bra.

Det eneste jeg ikke liker med bilen din er den A`en i 328cia;) men det er vel smak og behag. Behagelig og kjøre men kjedelig til lek og morro.

Så veldig pen og velholdt ut nybilen din.

ja d blir nok justerbart:)hva litt skeptisk til automatn æ å, men når æ fikk kjørt den så fant æ ut at d ikkje hva noka problem. får jo tvagns kjørt den.enste den er litt treg å gire opp.

• 2 weeks later...
Skrevet

Skjønner. Kjipt å ripe opp fangern hvis det skulle bli litt dyp snø med noe grus og sand i :?

Men så blir bilen flott til våren da :D

Er jo forsåvidt veldig fet nå og, men alt kan forbedres ;)

Skrevet
Skjønner. Kjipt å ripe opp fangern hvis det skulle bli litt dyp snø med noe grus og sand i :?

Men så blir bilen flott til våren da :D

Er jo forsåvidt veldig fet nå og, men alt kan forbedres ;)

ja d hva d æ å tenkte på. orke ikkje å kjøre brøytebil:pja satse på at den blir bra te vårn. får på sommer hjulan å div andre ting som skal kjøpes iløpet av vintern:)

• 2 weeks later...
Skrevet

Lekker tralle med riktig motor. Kunne gjerne ha rattet en sånn :D Regner med du slenger opp flere bilder etterhvert som du monterer?

• 2 weeks later...
Skrevet

Stemmer for å ikke montere rieger fanger på den :) Men dersom du absolutt skal, velg den på bilde nr 2.. ;)

Skrevet
Stemmer for å ikke montere rieger fanger på den :) Men dersom du absolutt skal, velg den på bilde nr 2.. ;)

hehe syns rieger fangeran e litt kul æ:)ale andre har liksom m-teck.(ikke at d e noka gærnt me d da)

Skrevet

den øverste av di to sistebildene er en helfanger, den nederste e en leppe..den øverste er derfor dyrere men også lavere..men mtp sideskjørt og front kan du godt ha den laveste = kjøp helfangeren.

Skrevet

Egentlig enig med pip-pipen over her jeg. Nr.1 så mer helhetlig ut også. Og den var litt mer brutal enn leppa.

Skal det ikke være originalt så er brutalt stikkordet... (Min mening ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...