Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ingen som har en anelse. har hørt rykter om at siden de ringene e ståpt fast i lykta så må hele lykta skiftes og det e dyrt. helt tragisk om det er sånn det fungerer etter min mening

Skrevet

Med hensyn til at begge ringene er borte i den høyre lykta ville jeg nok feilsøkt litt for og se om det er strøm til ringene i det hele tatt, virker som et ledningsbrudd så lenge begge sluttet og virke og ivertfall om de forsvandt samtidig

Skrevet

Så vidt jeg vet, dvs av det jeg har lest til min bil som har originalt AE, er at det er ÉN pære per lykt.

Denne kan fint gå. Er visst en normal 11w pære, elns.

På min, så er pæren lokalisert ved fjernlyset et sted. Ikke lett å komme frem til. Du får gå frem med lommelykt og sjekke! :)

Evt søke på nettet etter "change angeleyes bulb e39" etc..

Skrevet

Du har nu muligheten til å kjøpe deg nye pærer fra GS som da lyser kraftigere og hvitere.

Disse er ikke originale, men er fullt like gode. Gjerne bedre.

Ring til GS og hør. Dem skjønner hva du mener når du forklarer.

Skrevet
Du har nu muligheten til å kjøpe deg nye pærer fra GS som da lyser kraftigere og hvitere.

Disse er ikke originale, men er fullt like gode. Gjerne bedre.

Ring til GS og hør. Dem skjønner hva du mener når du forklarer.

Jeg har ennda tilgode å se noen Led pærer som lyser bedre enn de pærene som tår i ringene hvis det var det du tenkte på .

Det er en del som sier at Angelibright lyser bedre, men så koster de deretter også da:

http://www.angelibright.com/cart/index. ... 1&Itemid=1

Piaa lyser ikke noe bra hvist, heller ikke de pærene de selger på Ebay til 50$

Skrevet
Harry med det hvite lyset da, behold de orginale og gule !

forsovidt litt enig med Hoem her, men kanskje de kunne ha lyst bittelitt sterkere. skal ut te en kompis og prøve å finne ut av no kl 21

Skrevet
Jeg har ennda tilgode å se noen Led pærer som lyser bedre enn de pærene som tår i ringene hvis det var det du tenkte på .

Det er en del som sier at Angelibright lyser bedre, men så koster de deretter også da:

http://www.angelibright.com/cart/index. ... 1&Itemid=1

Piaa lyser ikke noe bra hvist, heller ikke de pærene de selger på Ebay til 50$

Hmm... Jeg kjøper selv AE i prisklassen 1500,-. Til E46-en, så ble det fra Umnitza. Er enig at dyrt er best.

Skrevet

eg synes a ringene og deres evt intensitet då må stå i stil til grøftelysene. ser ikke bra ut med sterke hvite lys i ringene og gul-ish lys fra grøftelysene. det er min mening hvertfall

Skrevet
eg synes a ringene og deres evt intensitet då må stå i stil til grøftelysene. ser ikke bra ut med sterke hvite lys i ringene og gul-ish lys fra grøftelysene. det er min mening hvertfall

Det er derfor man kjøper 4300K angel eyes, og 4300K grøftelys :)

Skrevet

Riktig.. Men da er det pent med Xenon i grøftelys, og hvite ringer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...