gjeewaytee Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 hei. de to ringene på bilens høyre side e vekke. e det en pære som gir lys i de eller åssen funker det?
gjeewaytee Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 ingen som har en anelse. har hørt rykter om at siden de ringene e ståpt fast i lykta så må hele lykta skiftes og det e dyrt. helt tragisk om det er sånn det fungerer etter min mening
E39figgjo Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Med hensyn til at begge ringene er borte i den høyre lykta ville jeg nok feilsøkt litt for og se om det er strøm til ringene i det hele tatt, virker som et ledningsbrudd så lenge begge sluttet og virke og ivertfall om de forsvandt samtidig
ChrZZ Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Så vidt jeg vet, dvs av det jeg har lest til min bil som har originalt AE, er at det er ÉN pære per lykt. Denne kan fint gå. Er visst en normal 11w pære, elns. På min, så er pæren lokalisert ved fjernlyset et sted. Ikke lett å komme frem til. Du får gå frem med lommelykt og sjekke! Evt søke på nettet etter "change angeleyes bulb e39" etc..
labbetuss Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Jepp, en pære pr lykt, dvs pære med sokkel sitter i ett, så hele sokkelen må byttes. Sitter øverst på lykta, ca på midten. Delenr 63126904048, 260 kr hos GS.
ChrZZ Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Du har nu muligheten til å kjøpe deg nye pærer fra GS som da lyser kraftigere og hvitere. Disse er ikke originale, men er fullt like gode. Gjerne bedre. Ring til GS og hør. Dem skjønner hva du mener når du forklarer.
gjeewaytee Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 ok. kjempe. tusen takk for tips
Hoem Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Harry med det hvite lyset da, behold de orginale og gule !
Haug530D Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Du har nu muligheten til å kjøpe deg nye pærer fra GS som da lyser kraftigere og hvitere.Disse er ikke originale, men er fullt like gode. Gjerne bedre. Ring til GS og hør. Dem skjønner hva du mener når du forklarer. Jeg har ennda tilgode å se noen Led pærer som lyser bedre enn de pærene som tår i ringene hvis det var det du tenkte på . Det er en del som sier at Angelibright lyser bedre, men så koster de deretter også da: http://www.angelibright.com/cart/index. ... 1&Itemid=1 Piaa lyser ikke noe bra hvist, heller ikke de pærene de selger på Ebay til 50$
gjeewaytee Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 Harry med det hvite lyset da, behold de orginale og gule ! forsovidt litt enig med Hoem her, men kanskje de kunne ha lyst bittelitt sterkere. skal ut te en kompis og prøve å finne ut av no kl 21
ChrZZ Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Jeg har ennda tilgode å se noen Led pærer som lyser bedre enn de pærene som tår i ringene hvis det var det du tenkte på .Det er en del som sier at Angelibright lyser bedre, men så koster de deretter også da: http://www.angelibright.com/cart/index. ... 1&Itemid=1 Piaa lyser ikke noe bra hvist, heller ikke de pærene de selger på Ebay til 50$ Hmm... Jeg kjøper selv AE i prisklassen 1500,-. Til E46-en, så ble det fra Umnitza. Er enig at dyrt er best.
gjeewaytee Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 eg synes a ringene og deres evt intensitet då må stå i stil til grøftelysene. ser ikke bra ut med sterke hvite lys i ringene og gul-ish lys fra grøftelysene. det er min mening hvertfall
ChrZZ Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 eg synes a ringene og deres evt intensitet då må stå i stil til grøftelysene. ser ikke bra ut med sterke hvite lys i ringene og gul-ish lys fra grøftelysene. det er min mening hvertfall Det er derfor man kjøper 4300K angel eyes, og 4300K grøftelys
marararius Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 eg synes a ringene og deres evt intensitet då må stå i stil til grøftelysene. ser ikke bra ut med sterke hvite lys i ringene og gul-ish lys fra grøftelysene. det er min mening hvertfall Riktig.. Men da er det pent med Xenon i grøftelys, og hvite ringer
gjeewaytee Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 då e vi enig hehe, men går det an å kjøpe xenonpærer til mine orginale grøftelys, eller må eg då evt kjøpe nye grøftelys?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå