Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis noen irriterer deg så går du jo etter dem, ikke bilen deres...

Et lite rapp på utsiden av låret, rett over kneet med et lite balltre gjør underverker. Setter beinet helt ut av spill i et par minutter uten å ødelegge noe :wink: Så sitter han i hvertfall stille til du har fåttsagt det du vil si til han :twisted:

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Vet ikke helt om jeg vil vite hvordan du vet det..

:roll: Hehe, har drevet med litt Kali Sikaran, så har både fått og gitt en del slag/spark på sånne "taktiske" plasser...

Det er ikke særlig behagelig :?

Skrevet

dæsken, hadde d vært mæ så hadde æ fan mæ kjørt t d ikkje va mere ijænn av biln, bolta ijænn dørn på den dær biln, helt hjortesalt eller salmiakk i luftintake på biln, å sedd de jævlan rope etter luft

Skrevet

PS: mysild.. du kan være gla for at du ikke var der..

ja, det er sikkert og visst! lurer på om jeg var inne på mcen den dagen... hørte du kjørte noe jævlig på motorveien... men var kanskje en annen gang det... var i forrige uke jeg så deg...

hadde jeg vært der, og det hadde vært min bil, hadde jeg

1: klikka

2: gått bort å snakka med de

3: gjort noe som ikke hadde hjulpet på den brekte armen min

4: satt meg ned og grint pga hånda og evt bulk/ripe på bilen :-P

Skrevet

hva skjer med balltre gutter? er det bare jeg som ikke har balltre i bilen min?

balltre gir jo bare enda mer skader, er vel ikke slik at folk vil gjøre andre mennesker hjernedøde?

uansett hva, balltree'et hører til i baseball, ikke i bimmeren din.

Skrevet

måtte le her, "gir deg 5000 for vraket" og så pælmer litt mat på bilen din. Unektelig komisk og ufatterlig irriterende, men likevel, de skal ha for spøken. hehe.

Må vel egentlig karakterisere dette som guttespøker, bilen din tåler vel en burger ;)

Og du var vel litt med på moroa og, siden du la en liten sladd ;)

Neida, For all del irriterende nok, men Biljakter og Balltrær synes jeg blir å skyte spurv med kanon i dette henseendet

Skrevet

sjønner ikke va folk har imot bmw jeg, mange ganger jeg harkjørt forbi folk å dem skriker ut stygge ting mot bmw.. jeg mener at dem er fin, go og kjøre, en kjempe bil for og si d sån.. men som folk sier, smaken er som baken.. men d kan jo ikke være så jævli at folk kaster mat, ølflasker, egg osv på bilene :/

Skrevet
måtte le her, "gir deg 5000 for vraket" og så pælmer litt mat på bilen din. Unektelig komisk og ufatterlig irriterende, men likevel, de skal ha for spøken. hehe.

Må vel egentlig karakterisere dette som guttespøker, bilen din tåler vel en burger ;)

Og du var vel litt med på moroa og, siden du la en liten sladd ;)

Neida, For all del irriterende nok, men Biljakter og Balltrær synes jeg blir å skyte spurv med kanon i dette henseendet

fy faen! sånne kommentarer irriterer meg noe jævlig! kanskje du gir faen i din bil, men hadde jeg stått å polert og pusset og vasket og gnikket, så kommer det noen å hiver MAT på bilen, da bli jeg forbanna, kanskje du kjører rundt i skitten bil, eller ikke har bil og gir fullstendig faen, så kan du fint holde det for deg selv!

du er typisk en av de personene som hiver mat du!!

du er kanskje den typen person som "støtter" seg opp etter andres biler (ruter er greit, men lakk skal man holde seg unna), og slike folk liker jeg ikke... har ikke respekt for andres eiendom!

Skrevet

Mysild:

Nesten verre (bortsett fra hvis det blir striper) med folk som støtter seg med en hånd på taket o.l. og setter igjen et stort fettete og ekkelt avtrykk! - Gjerne på helt fremmede biler..

Skrevet
Mysild:

Nesten verre (bortsett fra hvis det blir striper) med folk som støtter seg med en hånd på taket o.l. og setter igjen et stort fettete og ekkelt avtrykk! - Gjerne på helt fremmede biler..

har du sett dem boksene med knapper bak på lommene?:P dem er ikke go når du setter deg ned, og er uroli, store fine riper da :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...