Cise Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Var nettopp ute å kjørte med noen kompiser og skulle en tur må mcdonalds.. kom i luka, fikk det jeg(og de andre) skulle ha.. kjørte til parkerings-plassen så hører jeg noen idioter fra en biteliten polo.. "eyy.. gir deg 5000 for vraket".. kjente det kokte i hue men ga faen.. kjørte videre litt og tok en litt fin sladd på plassen og stoppa.. spiste en stund så kom de faen meg hen og kasta en jævla hamburger på bilen og stakk av ble temelig irritert da å følgte etter.. ut på motorveien, opp i 120-130(trodde ikke de små blikk-boksene kunne gå så fort men) de kasta ting ut i veien da og.. svingte inn en plass og ut på en mørk vei.. blenda de med lysa og sånn så uheldigvis så svingte de inn på en anna vei som ikke jeg har så veldig lyst til å kjøre på så ga faen.. kjørte til nymo og venta på en kompis av oss.. de kom tilbake og tuta og skreik ut av vinduet.. flytta på meg noen få meter så reiste de litt lengre opp i veien.. da stoppe jeg.. siden har jeg ikke sett de.. men fikk reg nr da..hehe.. så gleder meg litt til jeg ser den bilen igjen for å si det sånn.. men herregud hvor langt går det ann å synke?!? drive å kaste mat på biler.. snakker vi missunlig eller bare SINSYKT fritids.. PS: mysild.. du kan være gla for at du ikke var der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 å helv** jeg hadde klikket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 hadde det bare ikke vært for at bilen er senka skulle jeg fulg de til de stoppa.. s**** å forbanna jeg ble da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 en smule frustrerende kan jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Hadde jeg hatt en stygg bil da, så hadde jeg ofret bilen for å stoppe de... Hehe, neida. Men herregud, for noen idioter! Det er rett og slett lavmål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Saken e vel bare at; hvis du hadde hatt like stygg bil som dem ville de ikke gjort det Det er desverre forferdelig mange enfoldige mennesker på veiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 en smule frustrerende kan jeg tro mhm.. ble det ja.. kjenner den veien godt for har kjørt der før med gamle bilen(gammel merce) så han svingte inn der å tenkte bare "faen der kan jeg jo ikke kjøre" hadde lyst til å gi faen å bare svinge inn der men er en del bremsing der å har dårlige bremserør bak så ville ikke risikere noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Saken e vel bare at; hvis du hadde hatt like stygg bil som dem ville de ikke gjort det Det er desverre forferdelig mange enfoldige mennesker på veiene. mhm.. ville nok ikke gjort noe da nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Send sms: REGNR til 2282 There you go! Da finner du den registrerte eieren. Enten *mamma* eller selve fjompen som kjørte. Videre, så finner du alder her: www.aftenposten.no/skatt og adressen: www.telefonkatalogen.no Tada! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Send sms:REGNR til 2282 There you go! Da finner du den registrerte eieren. Enten *mamma* eller selve fjompen som kjørte. Videre, så finner du alder her: www.aftenposten.no/skatt og adressen: www.telefonkatalogen.no Tada! Chrzz p.i på saken;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 jeg var den "heldige" som satt på.. jeg kjente bare nevene knytta seg.. så tenkte jeg bare hvor er hjulkrysset.. jeg vil også kaste:P hadde det vært meg skulle jeg hatt en dritt bil å kjørt rett i de.. så stått å ledd høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Send sms:REGNR til 2282 There you go! Da finner du den registrerte eieren. Enten *mamma* eller selve fjompen som kjørte. Videre, så finner du alder her: www.aftenposten.no/skatt og adressen: www.telefonkatalogen.no Tada! hehe.. takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Ringe til eier og si det e fra lensmannskontoret kanskje? Hvis det er moren er det vel bare å ringe og fortelle hva som blir gjort med hennes bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 eller bare ta et lite besøk til vedkommende å kaste "litt" tilbake du er med du matsi??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Hadde nok klikka i dette tilfellet her ja...Ikke godt å si hva man kan finne på alltid nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå