Gå til innhold

idioti i grimstad

Cise
 Share

Anbefalte innlegg

Var nettopp ute å kjørte med noen kompiser og skulle en tur må mcdonalds.. kom i luka, fikk det jeg(og de andre) skulle ha.. kjørte til parkerings-plassen så hører jeg noen idioter fra en biteliten polo..

"eyy.. gir deg 5000 for vraket".. kjente det kokte i hue men ga faen.. kjørte videre litt og tok en litt fin sladd på plassen og stoppa.. spiste en stund så kom de faen meg hen og kasta en jævla hamburger på bilen og stakk av :evil: ble temelig irritert da å følgte etter.. ut på motorveien, opp i 120-130(trodde ikke de små blikk-boksene kunne gå så fort men)

de kasta ting ut i veien da og.. svingte inn en plass og ut på en mørk vei.. blenda de med lysa og sånn så uheldigvis så svingte de inn på en anna vei som ikke jeg har så veldig lyst til å kjøre på så ga faen.. kjørte til nymo og venta på en kompis av oss.. de kom tilbake og tuta og skreik ut av vinduet.. flytta på meg noen få meter så reiste de litt lengre opp i veien.. da stoppe jeg.. siden har jeg ikke sett de.. men fikk reg nr da..hehe.. så gleder meg litt til jeg ser den bilen igjen for å si det sånn.. :twisted:

men herregud hvor langt går det ann å synke?!? drive å kaste mat på biler.. snakker vi missunlig eller bare SINSYKT fritids..

PS: mysild.. du kan være gla for at du ikke var der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

en smule frustrerende kan jeg tro

mhm.. ble det ja.. kjenner den veien godt for har kjørt der før med gamle bilen(gammel merce) så han svingte inn der å tenkte bare "faen der kan jeg jo ikke kjøre" :evil: hadde lyst til å gi faen å bare svinge inn der men er en del bremsing der å har dårlige bremserør bak så ville ikke risikere noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken e vel bare at; hvis du hadde hatt like stygg bil som dem ville de ikke gjort det :lol:

Det er desverre forferdelig mange enfoldige mennesker på veiene.

mhm.. ville nok ikke gjort noe da nei.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var den "heldige" som satt på.. jeg kjente bare nevene knytta seg.. så tenkte jeg bare hvor er hjulkrysset.. jeg vil også kaste:P

hadde det vært meg skulle jeg hatt en dritt bil å kjørt rett i de.. så stått å ledd høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...