Rabies Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 er det noe og bry seg om da ?????? hadde bare ledd av de, men hadde blitt merker eller bulker så kan det hende det hadde kommet en guffen reaksjon, men en burger begrenser skadene tviler på at noen er misunelige på E36 da, men regner med at de fikk den reaksjonen de ønska Nå finnes det jo Både E36 og E36 da F.eks så syntes jeg coupèen til mysild er råere enn de aller fleste E46 og E9x jeg har sett. Men en helt standard E 36 uten noe som helst godsaker er ikke noe å hoppe i taket for.
plumbo79 Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Dette er unektelig det det beste utsagnet hittil: "Don`t argue with an idiot, he will drag you down to his level and beat you with experience" Priceless
Erebus Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 beste er å bare riste på hodet og kjøre av gårde, de som har et problem, ikke du. Krever riktignok litt selvbeherskelse, men er det virkelig verdt å senke seg til deres nivå for å ta igjen? Har forøvrig fått et slag i trynet over en dokø på byen før, Tok meg til kinnet og rista på huet. Kameratene hans ble faktisk flaue på hans vegne, og så faktisk ut som han ble det og.
fosse1 Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Personlig skjønner jeg meg ikke på endel av dere... tror noen her er litt tøffere med "munnen" enn de ville vært i virkelighet, balltre??? jernrør ?? er dere sprø i hue ? Jeg følger det pappa sa til meg helt fra jeg var liten drittunge: "Ikke bry deg, bare ikke rager, det er det de vil, og da vinner di. Viss du ikke reagerer er det ikke noe morro og fortsette og du vinner" Det er sant som bare det, og fungerer alltid ! Det er snakk om en burger... hadde det blitt SKADE på bilen hadde det vært noe annet, for da måtte du faktisk måtte ut med penger.... Dere fleste skjønner nok at burgerkasting på biler er BARNSELIG !! men de få folkene her i norge som ikke kan tilpasse seg det... bare ikke bry dere ! Takk !
Cise Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 nå har jeg ivertfall funnet ut hvem som gjorde det da.. var en kompis av meg.. har fått snakka med han og sånt å var egentlig bare ment som en spøk fra de sin side.. de trodde ikke jeg kom til å reagere sånn.. men seff var idioti uanz hvem det måtte ha vært.. man kaster ikke mat sånn helt uten videre..(på biler da) men det var mørkt å kunne ikke se hvem det var så, noe måtte jo gjøres..hehe..
Hyggmaister Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Kompis? Bare meg som ser forskjell på kompis og bekjent?
///Mysild Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 er det noe og bry seg om da ?????? hadde bare ledd av de, men hadde blitt merker eller bulker så kan det hende det hadde kommet en guffen reaksjon, men en burger begrenser skadene tviler på at noen er misunelige på E36 da, men regner med at de fikk den reaksjonen de ønska Nå finnes det jo Både E36 og E36 da F.eks så syntes jeg coupèen til mysild er råere enn de aller fleste E46 og E9x jeg har sett. Men en helt standard E 36 uten noe som helst godsaker er ikke noe å hoppe i taket for.
Hyggmaister Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Joda, d eneste bilen til sondre mangler, er i mine øyne litt mer motor - om enn jeg ikke har noe å si på det punktet Poenget mitt peker vel heller i retning av at en 3.2 liter under panseret er det eneste den mangler på å være den ultimate e36
///Mysild Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 skal jeg ha noe, så blir det 3.0 med presse... men det er noen år fram i tid
Hyggmaister Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 På den annen side er det skummelt å gjøre en så nydelig bil "uorginal" eller ulovlig da Men hvorfor 3,0 og ikke 3,2? Er jo mer å hente på sistnevnte?
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 3.0 tåler mere trim da den har tykkere sylindervegger, og enkel vanos, slikt at jobben blir lettere hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå