Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har kjøpt meg grenrør no :D , slenge ut nåken bilde når eg har fått montert da :wink:

p7wj8601wzpod5gruwfl.jpeg

Kor kjøpte du da grenrøret der? passte da uten nåken mods?

Kjøpte da på koed.no, passa rett på orginalen ja :D gidda ikkje sveisa elle skifta bakøve, vil ikkje ha eksos som bråke :wink: . så holde meg te orginal eksos :)

Skrevet
er du fornøyd med kompressoren? hvordan er lyden fra denne når bilen går på tomgang?

Er fornøyd med kompressoren ja, men ladetrykke kjeme litt seint, men da gjere kje nåke for min del. Høre kompressoren litt på tomgong, lage ein plustrelyd på ein måte, synes lyden e fin eg :):wink: . vurdere du kompressor? er til og annbefale :) enkel og montere og får ein del hesta ut av da :wink:

Skrevet

tenkte å kjøre innom Ess i sommer, men på det nye skattekortet ser det ut til at jeg ligger an til en seriøs skattesmell, og det kan jo gå hardt utover kompressorplanene. ;)

men foreløpig satser jeg ihvertfall kompressor til sommern.

så du har ikke den "skrapelyden" på tomgang, som man hører på mange av bilene rundt på nettet?

Skrevet
tenkte å kjøre innom Ess i sommer, men på det nye skattekortet ser det ut til at jeg ligger an til en seriøs skattesmell, og det kan jo gå hardt utover kompressorplanene. ;)

men foreløpig satser jeg ihvertfall kompressor til sommern.

så du har ikke den "skrapelyden" på tomgang, som man hører på mange av bilene rundt på nettet?

ingen skrapelyd nei :) . å e fin lyd når eg ruse den :wink: . hørres ut så da e ei jævlige vifta onda pansere :?:shock: , og da e da jo og, reimdreven turbo(vifta) :D . så eg like lyden vertfall :)

Skrevet
så du har altså ikke denne lyden på tomgang?

Nei eg har ikkje den skrapelyden på tomgang så kom der, men trur kje den lyden kjeme av kompressoren, hørres ut så da e nåke så "klirre\gnisse" lyd på lavt turtall. har hellre ikkje så høg plystrelyd fra presso mi så den der. men spørst jo ka kompressor du kjøpe deg osv. nåken e vel veldi lydlause og nåken lage litt meir lyd :wink:

Skrevet

Fekk telefon av Statens Vegvesen i dag på jobb:o, di ville ha adresso mi:p, så no vente eg på et skriftli brev i posten der di sikkert avslår søknaden av kompressor mating på bimmeren:s

Skrevet
Fekk telefon av Statens Vegvesen i dag på jobb:o, di ville ha adresso mi:p, så no vente eg på et skriftli brev i posten der di sikkert avslår søknaden av kompressor mating på bimmeren:s

Blir jo spennandes :sly:

Skrevet

må regne med det ja, da det ikke er Noen Bmw'er med E39 karosseriet som er levert med presse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...