BMWentusiasten Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 Kjøp AC Schnitzer, det er passe, men dyrt. Jeg har og det er perfekt. Hvor mye koster det da? hvor kjøpte du det?
BMWentusiasten Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 har ikkje du 4er? Det vil jo ikkje bli "bråk" vil jo bli meir fin lyd i en 6er vs 4er.. mi meining. Mener du meg? har aldri hørt om 328 med 4'er før... så går utifra at det er en 6'er...
BMWentusiasten Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 For alle som skal ha effektanlegg, kjøp scorpion. Lyden blir bare grovere og bedre for hver dag etter du har montert det. Etter nå et par mnd med det på er det perfekt lyd! ja, var det som egentlig var tanken... lurer bare på hvordan scorpion høres ut på 328... skulle jo egentlig ikke være store forskjellen på 323 og 328... er jo bare 2.5 og 2.8 liter.... og 325'en har 2.5 liter som forsåvidt passer 328 mtp 2 rør helt bak.... følger du tankegangen? vil ikke ha for mye lyd... bilen høres ut som en M3.... er kult det, men tror jeg har vokst meg fra den biten... vil bare ha frem den rene 6'er lyden fra 4000 og oppover...
hagenisse Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Eisenmann er fint på sekserne. Jeg har veldig lite lyd i min på lavt turtall, hvilket egentlig er like greit.
lloydsb Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 er bare tøft det... mest moro er å gi full gass i 5 gir fra 1500 rpm... da durer det godt i tunellene haha, sett deg i min bil.. Der durer det som i tunnelen, inni bilen..
LianLi Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Dette er et scorpion anlegg på en 325, en fra forumet her sin bil tror jeg det var, eller en kammerat av han igjen. http://www.youtube.com/watch?v=ngGhhaoh ... re=related Høres slettes ikke værst ut spør du meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå