heltn Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 det blir 4 skruer gjennom gulvet:) en liten stroppe rundt
heltn Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 er ikkje så god plass der, jeg skal feste mitt bak bak sete
Fliid Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Okei slik og forstå! Jeg får ringe gs og si jeg trenger alt som skal til Gjør det : ) Plassen derimot er god, så lenge man har ett batteri som passer nedi, og det er ikke vanskelig og få tak i. Kan og bruke deler fra E36, koblingsboks samt kabel som går bakover, fungerer glimrende så lenge man isolerer ekstra på de steder man skal (slik som orginal E30 kabel er) : )
Reset Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 jeg har lagt opp kabel! en tykk sveisekabel... Det fungerer vell godt det? så er det bare og montere batteri i ene siden, og en pole i andre siden, i motor rom?
Fliid Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 jeg har lagt opp kabel!en tykk sveisekabel... Det fungerer vell godt det? så er det bare og montere batteri i ene siden, og en pole i andre siden, i motor rom? Fungerer det, leder godt strøm den kabelen Jepp, batteripol sko i ene enden og i andre enden, så burde du helst bruke en koblingsboks av typen BMW , så du får en ordentlig forbindelse mellom kabelen som går til starter og kabelen som går til sikringsboks og den du har trukket.
Reset Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 Okei takk for informasjon! Den polen i motor rom, hvordan skal den være festet? den kan jo ikke ligge løst feks
Fliid Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Det er derfor du trenger den boksen. Festes i torepdovegg. Altså veggen som er mot kupè i batterikasse. Der hvor kbalen til hjernen går inn.
Reset Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 Ååja, slik ja ! takker for svar:) greit og være sikkert! Tror du det koster mye for nytt orginalt batteri, med batteri kasse og koblings boks å sånn?
Fliid Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 koblings boks osv. fra BMW kommer deg vel på en 300 kr ? Skjekk ETK på gsbildeler.no for E30 325i, prisene står der. Målene på hva betteriet skal være kan du få fra BMW tener jeg, ellers må du bare vente til du har brakettene og måle da. Batteri priser varierer, men du trenger ikke kjøpe orginalt, det koster nok godt med kroner : )
Reset Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 ETK? hehe, jeg føler meg litt grønn! Men jeg liker også å spørre for og være sikker:)
Fliid Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 ETK er sprengskisser over forskjellige ting på bilen. www.gsbildeler.no, nettbutikk også velger du E30 325i, f.eks 1987 modell. Så blar du deg frem i de forskjellige bolkene, dette står under elektrisk. : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå