S.Nilsen Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 ja e jo lov å prøv sæ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Den står i Vesterålen. Bytte i ford mondeo er nok ikke aktuelt, spesielt ikke en sliten en. Det var kjipt, men i en sprek en da? Kommer an på øyet som ser vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dr M Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Den står i Vesterålen. Bytte i ford mondeo er nok ikke aktuelt, spesielt ikke en sliten en. Det var kjipt, men i en sprek en da? Kommer an på øyet som ser vettu Hehe, syns ikke noe er sprekt etter å ha kjørt 325en. Er litt kjipt egentli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Skulle gjerne hatt den 325 din som vinterbil så M5'en får stå mest i ro i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dr M Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hehe, ja det er bare å komme å hente. Ganske ustoppelig på vinterføre disse. Og du kommer neppe til å fryse heller, kan grille kylling på varmesetene prøver å legge ut interiørbilder nå, men får ikke opp den greia der man kan legge til bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dr M Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 slitt førerstol (bombe!) Dørtrekkene er så godt som strøkne mtp alder Pene bakseter med midtarmlene Di originale blaupunkthøytalerne fra 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dr M Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Byttet mansjett og smurte opp drivknute på høyre side framme idag : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 ot:er det orginal radiator som står i den bilen? hvis ikke, hva er det? den ser ganske stor ut å har noen følere på siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dr M Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Såvidt jeg vet er det original radiator som står i den, jeg har ihvertfall ikke byttet den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 crap, jeg skulle gjerne visst hvilken det var. mulig å se noe delenummer på den? Har sjekket ETK'en men finner ikke noen som likner din. Jeg ser du har AC på bilen og ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 hvor ser du AC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dr M Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Kan se etter imorgen om jeg finner noe delenr. Er AC på bilen ja, men har aldri prøvd den, han jeg kjøpte den hos sa den trengte påfyll av ac væske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 hvor ser du AC? han har en kontakt i radiatorn som oftest er til kjølevifta for AC + at han har AC knapp ved siden av varmereguleringa i dashen to firkanta knapper hvor den ene er til å "skalke lukene" ved f.eks. tunnell kjøring og den andre til ac Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_327i_turbo Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Du kan no sjekke radiatoren på 324td, den har like stor radiator som denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 har ikke den slange-anslutningene motsatt da? lurer på om den ikke har innebygget tank også, men nok OT i denne tråden. får evnt. lage meg en egen tråd å knabbe et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg