Laudrup Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Som overskriften sier. helt nytt ikke brukt. Til e30 1000.- bud mottas også.
Laudrup Skrevet September 20, 2008 Forfatter Skrevet September 20, 2008 Er så du slipper å klippe og skjøte nedi der.
Stramvaier Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Er ikke E30 du får brukt denne ledningen på. jeg for min del måtte koble med inn på andre ledninger da det ikke passet med denne kontakten.
Laudrup Skrevet September 20, 2008 Forfatter Skrevet September 20, 2008 Ja mulig det, på min er alt klipt vekk så får ikke ssakt hva som passer og ikke. men uansett så følger det med plugg som kan sjøtes på..
Stramvaier Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Var ikke ment som noe galt altså laudrup. bare leste han lurte på hva den var til så tenkte bae å si fra tilfelle den ikke gikk hos han så han slapp å stå å klø seg i hode etter hvor den skulle være. hehe
Reset Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 nå har jeg vært uti med gulvteppe og alt! Finner ikke noen skjøt jeg det er ikke den pluggen med ledninga som går ned i "girkassa"?
Stramvaier Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Da har du det samme som meg reset. det letteste da er å bruke sånn kabelsko som du klyper utenpå en annen ledning for å sjele strøm. heter vel strøstjeler om jeg ikke tar feil. bruk 2 slike å stjel strøm fra ledningene som gir strøm til lys i askebegeret . så setter du dette inn på kula. det funker flott. slik jeg har på min. så driter du bare helt i den kontakten som fulgte med
skisseper Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 noen som har en slik som passer e34 ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå