Glenno Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Takk for en fin helg til alle jeg hilste på og pratet med på våler ihelgen. Skikkelig fint arrangert dette arrangementet ihelgen. Lo så jeg hadde vondt i magen og tåra trilla av den mannen som hadde loddutdelingen på hotellet igår. Takk for sete ryggene Steffan, blir nok et prosjekt når jeg får fiksa litt annet først .
Steffan C Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Takk for sete ryggene Steffan, blir nok et prosjekt når jeg får fiksa litt annet først . Bare hyggelig det Glennis, ble bedre plass i garasjen her nå . Får håpe og jeg tror ditt problem ikke er stort .
Glenno Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Takk for sete ryggene Steffan, blir nok et prosjekt når jeg får fiksa litt annet først . Bare hyggelig det Glennis, ble bedre plass i garasjen her nå . Får håpe og jeg tror ditt problem ikke er stort . Ja kona ble vel kansje litt blid også da, he he. Jeg tenker og tror det værste egentlig. Men det får jeg kikke på det imorgen.
///Mysild Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 MANGE BILDER HER: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=896536#896536
Halvor89 Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Hva skjer med at Dr_S er blitt Dr_snurre ? Kan det ha noe med den fine "sladden" han hadde ved depoet der han snurra rundt ? For øvrig kjempe artig treff. Har vært med på VACN treff på Våler før, men det her var mye morsommere. Nå skal det sies at jeg har fått med og mer sansen for BMW og da, i forhold til f.eks VW og Audi. E30en med turbo som var med og sladda var dagens. Beste sladdinga jeg har sett på lenge, spess den siste da hjulene flagra =P
KingB Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Tok meg en tur innom på lørdag jeg også. Er ikke spesiellt glad i å kjøre sporvalg, da jeg kjører drifting til vanlig. Derfor la jeg ikke opp til noe banekjøring og hadde ikke med meg ekstra dekk eller noe. MEN DET STO JO INGEN STEDER AT DET SKULLE DRIFTES PÅ DETTE TREFFET !! Fikk helt hetta da de opplyste dette på speaker'n. Shit, hadde jeg hatt med dekk så skulle jeg kjørt drifting for det bilen er verdt! Neste gang... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... sc&start=0
///Mysild Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 kingB, ehmmm.. alternativ sporvalg innebærer jo ofte litt sladding da hehe...
Henrik K Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Når det gjelder oppmøtet på dette treffet, var det faktisk minst like mange innom i år som i fjor. Passerte 250 innregistrerte i løpet av helgen. Ved å legge opp til et eget område for utstilling, ble det mye bedre plass til de som i hovedsak skulle inn/ut av depotet. I tillegg var jo pitlane utvidet, slik at det var plass til mange flere der. Bra at folk hadde det fint på årets Våler-treff! Vi som arrangerte var også fornøyde (og slitne). Blir en evaluering i etterkant, og vi har allerede notert oss noen punkter for forbedring. Dette går blant annet på gjennomføringen av heatet for alternativt sporvalg. Dette er helt nytt for oss, og vi har allerede fått mange gode innspill som vi tar med oss videre. Takk til alle som møtte opp!
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 sporkjøring er vel faktisk gøyest for de som kjører, utstillingen er fin, for da har vi som "ikke vil på banen enda" noe å gjøre, i tillegg til å se kjøringa, og alternativt sporvalgt er jo MEGET publikumsvennlig det eneste som irriterte VELDIG med treffet, var at de som skal på utstilling og de som skal kjøre, gjerne kan ha to køer, var kjipt å stå i kø i 1 time, fordi de foran meg i køa var på førermøte og jeg ikke kom meg inn på utstillinga... selvfølgelig kunne jeg gått ut å kikka, men er greit å komme seg på plass før man tusler rundt
BreitBau Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 sporkjøring er vel faktisk gøyest for de som kjører, utstillingen er fin, for da har vi som "ikke vil på banen enda" noe å gjøre, i tillegg til å se kjøringa, og alternativt sporvalgt er jo MEGET publikumsvennlig det eneste som irriterte VELDIG med treffet, var at de som skal på utstilling og de som skal kjøre, gjerne kan ha to køer, var kjipt å stå i kø i 1 time, fordi de foran meg i køa var på førermøte og jeg ikke kom meg inn på utstillinga... selvfølgelig kunne jeg gått ut å kikka, men er greit å komme seg på plass før man tusler rundt Ja lol.. LATTERLIG av han i den Røde E30 M3'en.. Han sto FØRST i køen der og og bare gikk på førermøte.. Unnskyld MEG?!
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 ja, var passe kjipt... ville jo egentlig stått med dere, men men... får bare komme tidligere nestegang
vetu03 Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 hehe, ja det var litt latterilig.. Og hvis det hadde vært 2 køer da, en for utstilling og en for bane kjøring, hadde fortsatt køen på utstillingen surra og gått, istede for full stans når 1masnn i køen springer til førermøtet og lar bilen stå igjen å gå
vetu03 Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Ja, gjør det;) Vi får prøve å holde av plass til 4 neste gang da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå