Gå til innhold

Kristian's Hvite E39 *Solgt*


///Naitsirk
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 607
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan da meddele at det her skjedd litt ting og tang her igjen og..hehe :wink: I dag tidlig kl 05.00 hoppet jeg inn i en T5 transporter og satte kursen mot søta bror for å handle litt deler til e39'n. Nærmere bestemt Malmö. Været var ihvertfall upåklagelig ( eller strengt tatt så var det vel litt å klage på da T5'n ikke hadde AC) :lol: Men med godt mot, ca 2 liter cola og en GPS som til tider sendte meg laangt utpå åkrer, så kom jeg omsider frem til Malmö. Kjøreturen ned tok 6 timer, og jeg hadde da tilbakelagt nøyaktig 60 mil.

zrkp2ddlwdi0tmuarvrr.jpg

Karen jeg handlet av hadde litt av en bilstall må jeg si :shock: Bestående av E39 M5, E46 M3, Z3-m, og en e36 touring med s50b32 motor.. Er da fra denne e36 jeg har motor fra nå..

v8uk6turse8f9g1fva6f.jpg

6udz34lqq6d0sd8bj37t.jpg

p08b9yognfs6wsko26wu.jpg

Vi fikk nå lessa ombord motoren jeg sku ha med meg hjem etterhvert..en m52b28

q21msucuvb5291v3jooa.jpg

hicv8t6rx9w9q66eo4q1.jpg

Etter litt motor og BMW-prat heiv jeg meg inn i (den litt plutselige senka transporteren) hmm..kan du skjønne hvorfor :P

fneasiousj6w75zqyzb1.jpg

Jeg stakk likesådumt innom ett digert høggeri da jeg først var der nede..å herregud så mye bmw-deler dem hadde :shock: Jeg endte jo da opp med å reise derfra med ett M-sport ratt og en diff fra e39 M5..

ylq810dbfr93hl8hy97r.jpg

Litt leskedrikk måtte gutten ha og :D

nwis7ac3ltr3s8v9q9uv.jpg

Gikk javnt og trutt på vei hjemover og..støtte oppi en bilulykke 3 mil før Strömstad, så blei litt omvei på noen lokale krøtterstier en stund :lol:

hw2g1tg10q1mtbvv3dxk.jpg

Motor, girkasse , diff og ratt er i hus :D

5vbmkimmaymbyk63qq0s.jpg

vs0womhrdlrtc23y8fa5.jpg

Kan legge til at: Det er planer om pustehjelp på denne 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende! Jeg digger bilen din. Du har gjort alt det riktige etter min smak :D

E39 med b28 er jo kjempeknall. Blir det kompressor er det pokker meg reine drømmebilen :D

Du har veldig fine planer, og jeg håper det går greit.

PS! Skal du til Våler på lørdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer på våler? Hadde ingen planer om det uansett nei, jai må skro! :lol:

Må nok nøye meg med "second best thing" når det gjelder pustehjelpen gitt...kompressor blir way too expensive :(

Takk for de hyggelige tilbakemeldingene da Gutta :D Blir gøy med diffbrems ja..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får legge ut litt bilder fra det som er blitt gjort i dag og da.. Har hovedsaklig demontert alt av deler på motor så er kun råmotor igjen nesten, diff har blitt pussa ned og hatt på ett lag med grunning, girkassa ble demontert.. tja pluss litt småtteri her og der :) Brukte en del tid på rengjøring av deler oxo.

qlfvctru7wqnsq5zwjd0.jpg

0cvnhy45xj3ynwjnbe9n.jpg

yebte3bnxd2q14d3cauv.jpg

hznn9a27g2x5zh2r9dwc.jpg

7dvdvzmu9fooo72y9dkv.jpg

02rphcl2z4bbsyyh9wjn.jpg

rwyj612e8nu61hlb9hig.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...