Gå til innhold

Kristian's Hvite E39 *Solgt*


///Naitsirk
 Share

Anbefalte innlegg

ja blei e21 323 gitt. har sikla på den bilen i 2 år og nå er den min hhe. ja radiatoren gikk til dundass på rudskogen på fredan. skal se om jeg får en ny hos bmw. suns det er for dårlig at den skal ryke etter 1 år liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 607
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk meg en real knekk i går. Hadde fått alt av deler jeg trengte for å få bilen på veien iløpet av gårsdagen, mellomakselen fra GKN, 2,5 innsuget fra GS, hjullager,m3-flenser, og ny giroverføring :) Første jeg da begynner med er å fikse giroverføringa. Jeg fikk ikke bilen i revers eller 5 gir med 520 giroverføringa, så jeg sjekka delenr på gs og så at det var 2 helt forskellige deler så jaja tenkte jeg at det var grunnen til at den ikke gikk i gir. Jeg bytta og den ville fortsatt ikke i gir :? Det jeg da gjør er at jeg legger meg under bilen for å se om jeg faktisk klarer å sette den i 5. og revers med håndmakt rett på girkassa, noe jeg klarte på 520'n..Men nei og nei :( Det var ikke snakk om at den ville inn i gir i det hele tatt, så girkassa var ubrukelig :cry:

"Jaja, jeg får bruke 520 kassa da" tenkte jeg. Men nei da, det ere bare å glemme siden jeg fikk GKN til å lage mellomakslingen min med 96mm flens til girkassa(528) og 520'n har 78mm flens. Å bytte over en 78mm flens fra 520 til 528 går fint, men 96mm flens fra 528 til 520 ere bare å glemme!!! Så jeg sitter nå her med 2 ubrukelige girkasser..

Motoren tok jeg ut av bilen igjen på under 1 time i går kveld da jeg fortsatt trudde at jeg kunne sette på 520 kassa bare med å sette på 96mm flensen fra 528 kassa. Og midt inni demonteringa av motoren , sånn ca da jeg er kommet til innsuget, så finner jeg en ting til som ikke er helt som det skal :o Jeg tar nemlig 520 innsuget ut å legger det ved siden av "2,5 Innsuget" , og hva i huleste ere jeg ser :evil: Prøver GS å lure folk??!?!! Innsuget jeg hadde kjøpt var neggu fra noen 2,5 liter ihvertfall..selv om det står merka med "M50B25" flere steder. Jeg dobbelsjekka dette med å prøve å sette inn m50b25 pakningene som jeg kjøpte samtidig og de var ikke i nærheten av å passe :angry: Så her sitter jeg da med 2 ubrukelige girkasser og 2 2,0 innsug :roll:

Er det noen som har ei 528 kasse? I'm in NEED!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...