///Naitsirk Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 hehe Marianne kunne ikke hjelpe meg heller
///Naitsirk Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 Ca. kl 01 i natt rulla bilen ut av garasjen Ettert mye om og men, fikk jeg ordna det sånn at jeg kan bruke 2liter girkassa. Måtte ta med noen deler i dreibenken og modifisere på litt ting og tang. Motor virker bra.Ingen ulyder av noe slag fra den, men jeg har nok dreid av litt for lite på den ene delen jeg måtte fikse på i går, så mellomakslingen slår litt inni giroverføringa i 1.gir..men det skal være fort gjort å få ordna Trur også viskosekoblinga på den er gåen siden den har en tendens til å stige i temp på tomgang, så skal flytte over fra den andre motoren tenkte jeg på. Var gøy med atskillig mer drag! Å for og ikke snakke om m5-diff Hehe..la 255 breie striper lett som bare det
helgeb Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 dette høres bra ut, må komme opp i dag så jeg får se vidunderet
helgeb Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 tror nok de 255 dekka har laga striper før di har han sliti ut alt, disse er helt nye he he
Sjøbuse Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 skal du godkjenne den med større motor eller gjør du ikke noe med det?
///Naitsirk Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 Hei du EHm..jeg tenkte jeg sku gjøre ett forsøk på å godkjenne det ja, men ting tar tid i satans vegvesen gitt..hehe Planen var å ha den godkjent før jeg tenker på å montere turbo/kompressor..
///Naitsirk Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 Blei litt skruing på BMW-verksted i dag sammen med "helgeb" 4-hjulskontroll og litt diverse service..hehe Hadde forsåvidt også storfint selskap i dag
///Naitsirk Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 Henta meg ny girkasse i dag fra M3 Yngve =) Så da blir det vel ut igjen enda en gang med motor aff... Planen var da å kjøpe et alu svinghjul å sette på det i samme slengen..Så er vel innsuget mitt rett rundt hjørnet oxo
YearPlaze Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 kult prosjekt du har gående har! er nok en av de fineste e39 jeg har sitt!! Stå på
///Naitsirk Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Skrevet Juli 23, 2009 Ahh takker så mye Det varmer langt inni hjerterota å høre sånt =)
///Naitsirk Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Skrevet Juli 23, 2009 Nei skal bestille alu svinghjul og race trøkkplate fra statene først =) Så drøyer nok noen uker, bilen funker jo bra som den er og Nå dukker det opp 50 k på konto straks og da den andre bilen jeg har blir solgt hehe..snakker vi bildeler??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå