///Naitsirk Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Skrevet Januar 2, 2010 Heisann Gutta! Godt Nyttår Jeg tok noen hopp i K-105 her om dagen faktisk Hans Wilhelm Måtte vise frem litt gamle kunstner serru..hehe Gikk ikke så halvgæli heller, lengste hoppet blei 119 meter =) Njaa...Den 2,8 hjernen fikk jeg absloutt ikke til å fungere så byttet tilbake til 2,0..så nå går den reint ihvertfall men merker at jeg taper en del på høyt turtall så driver å funderer på om jeg skal skaffe en ny 528 hjerne. Egentlig mer lyst på ny bil men hehe Bilen er pen på avstand, lakken begynner å bli dårlig desverre og det er så demotiverende som det går ann å få blitt =/
mAZE Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Nydelig bil du har der Kristian. Har klikket meg gjennom alle sidene her nå, og må si du har gjort en meget bra forandring på bilen..
///Naitsirk Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Skrevet Januar 2, 2010 Takk for det mAZE Gikk javnt her en stund i sommer, men skjedd lite sida da
Just-turbodiesel Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 hvorfor satser ikke du på hopping da Kristian? ser jo ut til at du har "teken" fin bil med riktig farge
///Naitsirk Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Skrevet Januar 2, 2010 Hvordan skal jeg få tid til både hopping og bil da ? hehe
Hans Wilhelm Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Da har jeg jammen kommet meg gjennom alle sidene her jeg også. Imponerende! Lurer på å få M52b28 motoren min i compacten til sommeren, og jeg skjønner jo nå hvem jeg skal ringe når jeg trenger hjelp! Du bytter jo motor som jeg bytter bukser!!! Hvor/med hva, jobber du?
///Naitsirk Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Skrevet Januar 3, 2010 Hehe Artig å høre =) Jobber ikke jeg, går på skole Har ikke jobbet noe siden jeg ble permitert i mars i fjor, da drev jeg med cnc-maskinering. Begynte på ingeniørstudie nå i sommer..
Hans Wilhelm Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Aha, omtrent som meg da. Begynnte også på skole igjen nå i høst. Fint å være student, men litt ikke veldig innbringende akkurat nå da.
///Kristian Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Har lest/bladd meg gjennom hele tråden om bilen din nå, Kristian. Dette ser meget bra ut. Total forvandling fra en "vanlig femmer", til en unik E39. Rått Liker den meget godt! Digger vinterbildene fra hoppbakken;) hehe..
///Naitsirk Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Skrevet Januar 3, 2010 Takk Takk...må si jeg liker din og =) Synd med skaden da =/
enverl Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Du går på HIBU eller? Synes denne virket kjent;)
///Kristian Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Takk Takk...må si jeg liker din og =) Synd med skaden da =/ Takker for det:) Ja, er kjedelig når sånt skjer, men så er det. Blir fikset opp nå tidlig på nyåret. Blir bra:) Bare å pøse på med flere vinterbilder:D Liker det jeg ser.. hehe..
///Naitsirk Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Skrevet Januar 3, 2010 Jepps...skal få med meg "helgeb" å få tatt noe skikkelige bilder en dag
///Kristian Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Jepps...skal få med meg "helgeb" å få tatt noe skikkelige bilder en dag Lækkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå