Gå til innhold

Kristian's Hvite E39 *Solgt*


///Naitsirk
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 607
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

der er jo sånne fangere jeg skal ha på min e39 :D blir bra dette :D

Hva måtte du ut med for disse til sammen???

Frontfanger, bakfanger og 4 rørs diffuser kom på rundt 6500 mener jeg :wink: Venter fortsatt på eksosanlegget som kommer fra england, er vel her snart tenker jeg..hehe.

Blir gromt å få på detta trur jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der er jo sånne fangere jeg skal ha på min e39 :D blir bra dette :D

Hva måtte du ut med for disse til sammen???

Frontfanger, bakfanger og 4 rørs diffuser kom på rundt 6500 mener jeg :wink: Venter fortsatt på eksosanlegget som kommer fra england, er vel her snart tenker jeg..hehe.

Blir gromt å få på detta trur jeg :D

Åssen fikk du det til så billig?! hvor er det du har handla hen?? har kanskje noen innside-kontakter? :wink: skulle gjerne oxo hatt et sett til den prisen der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka tid får du på fangerene og m- speila..

Kommer til å bli flott dette..

Sannsynligvis ikke med det første, tidligst februar regner jeg med..men er mullig jeg til og med venter til snøen er borte, altså April. Men kjenner jeg meg rett så klarer jeg ikke vente helt til da så skal ikke se bort i fra at den er ferdig i februar :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der er jo sånne fangere jeg skal ha på min e39 :D blir bra dette :D

Hva måtte du ut med for disse til sammen???

Frontfanger, bakfanger og 4 rørs diffuser kom på rundt 6500 mener jeg :wink: Venter fortsatt på eksosanlegget som kommer fra england, er vel her snart tenker jeg..hehe.

Blir gromt å få på detta trur jeg :D

Åssen fikk du det til så billig?! hvor er det du har handla hen?? har kanskje noen innside-kontakter? :wink: skulle gjerne oxo hatt et sett til den prisen der.....

Handla det fra Koed veitu :wink: De hadde tilbud på en del varer så da blei det ikke så dyrt..frakt kom jo i tillegg da selvfølgelig. Handla totalt for 15000 fra Koed før jul :o Også glemte jeg å ta med tåkelyktene i den prisen på 6500 da, så de kommer jo på snaue 1000 spenn de og. Har nok lite med inside-kontakter desverre..hehe :P Kan jo kjøpe sett fra Tyskland på ebay da også få det sendt til sverige, da har du billig fangere :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess:) Da kom M5-look eksosen og...har prøvemontert frontfangeren, og det gikk knirkefritt :D Eneste som måtte gjøres var å skjære vekk litt plast nederst ved vifta på luftkanalen..så får satse på at det er like enkelt bak ;) Se hva jeg får gjort i morra... jobber kvelds-shift denne uka så blir ikke mye tid til å skru desverre :(

evxj0wf6jx9lil3vnmrt.jpg0zdsxocm6utifnhikrcf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser tøft ut så langt Kristian :-).

Bare få de lakkert nå. Kansje vente med montere de til våren? (tipper du ikke klaerer vente men, he he ;-) ).

Stussene til eksosen er det omyggingsett til 2 liter eller orginalt m5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...