Chris_ Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 Send meg PM om bilen tilfeldigvis er til salgs!
///Naitsirk Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 Til rett pris så er vel det meste til salgs
Azeton Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Du har lakkert-braketten? fått prøvd bilen litt?
///Naitsirk Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 Nei, bildet med pressa montert er fra en US m3 med Dinan kitt =P
///Naitsirk Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 Stoppa av onkel blå i dag gitt Lurte på om det var bevisst sladding jeg drev med i 80-sona Var en hyggelig fyr da, så litt flaks skal man ha
BD Racing Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Skikkelig fett prosjekt, har trua på at dette kommer til å bli skikkelig bra
///Naitsirk Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 Takk for tilbakemeldinger =) Fikk melding fra mamma i stad at det var kommet en del deler til meg hjemme nå så gleder meg til å reise hjem å pakke opp pakker i morra Alltid like morro Hatt noen samtaler med ESS også. I utgangspunktet ble vi enige om at dem sku fikse software til meg, men det ser ikke ut til at det blir slik alikevel. Grunnen er at dem kun hadde software til VT1 kittet og kunne ikke lage egen software til mitt oppsett. 6 psi kittet på 270-280 hk kunne dem fikse, men det er et stykke unna hva jeg planlegger. Litt synd at dem ikke hadde mulighet til å ordne det, men jeg har flere jeg kan gå til så noe problem er det ikke
///Kristian Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Dette blir utrolig rått Misunner deg denne.. Moro å følge med på.
helgeb Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 har ikke du ordnet deg egen dele-adresse da?, slik at mor ikke har oversikten i pengeforbruket he he.
Tsf Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 fin e39 du har her gler meg til turboen kommer på
///Naitsirk Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Haha Jo har en annen adresse jeg kan sende til, men sender det hjem te a mor jeg Så får jeg heller glede meg til hver torsdag når jeg kommer hjem @ Tsf : Hvilken turbo ?
HåkonE34 Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Så den på Åmot forrige uke, strøken bil med fin låt
Tsf Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 heheh såg ikke det før nå mente selfølgelig kompresoren ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå