///Naitsirk Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 Går fint her vettu, enn der da ? hehe Ikke montert noe enda, men det dukker stadig opp deler i postkassa og det er moro Skal maskinere meg noen reimhjul i forskjellige størrelser så jeg kan benytte det som gir et ladetrykk jeg er fornøyd med før jeg sender hjernen til programmering Jeg stresser ikke med noen ting enda. For øyeblikket sliter jeg nok med festet på snøføret som den er, så kompressor har jeg absolut ingen utbytte av enda Skal ta noen bilder av noen deler og litt maskinering etterhvert så det ihvertfall ser ut som det skjer noe her..hehe
///Kristian Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Høres bra ut. Har virkelig sansen for denne bilen, enda bedre med masse muskler Sliter med fremdriften selv om dagen, hehe Pøs på med bilder
///Naitsirk Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 Prøvemodellen i stål ble litt så som så, i morgen går jeg litt grundigere til værks å lager en mal i målemaskinen først og bytter til aluminiumslegering.. Ble litt fort å gæli i en manuell dreibenk i dag da jeg ikke gadd å stille opp en maskin kun for en liten filleting
///Naitsirk Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 Førtste oppstart blir forhåpentligvis i morgen
thorbis Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 hørte no rykter om at hjernen er på vei til sverige..
///Naitsirk Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 Ikke enda, må få start her først så jeg vet hvor mye trykk jeg har med det nye reimhjulet. Sendes dit fortløpende etter start
sladjan Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 Nice Ser sjukt bra ut. blir nok en sprek bil med kompressoren
///Naitsirk Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 Starta nå, men stakkars hjernen skjønner nok ikke mye av hva som skjer.. Ruser seg opp veldig med en gang etter jeg har vridd om nøkkelen :S
///Naitsirk Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 En pakning på innsuget hadde detti ut og var synderen Går som FAEN nå
thorbis Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 film!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
///Naitsirk Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 Brutal respons Litt snasen lyd også hehe Dårlig med film i dag.. Skål!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå