///Naitsirk Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 Dårlig med feste om dagen gitt
helgeb Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 kan bekrefte at lyden i denne er noe av det råeste jeg har hørt!!!,
///Naitsirk Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 Hørte meg lenge etter jeg forsvant eller ?
Azeton Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Fungerer det bra? Ble lyden litt som jeg hadde forklart deg?
///Naitsirk Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 Har egentlig ikke lytta så nøye på lyden enda, har kun hørt den fra inni kupên så Helgeb vet nok bedre enn meg åssen den høres ut..hehe Tok noen filmer nå i stad i garasjen med ble så rævadårlig kvalitet på lyden Hører det blæs ihvertfal Og plystrer bittelitt men ikke mye
Glenn-Andre Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Sleng ut filmene da Kristian Må få sitte på en tur når du er nede her en gang
///Naitsirk Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 http://www.youtube.com/user/BimmerKristian Får filme med no skikkelig saker neste gang..får ikke filma mange sekundene med mobilen min Hehe..skal vel gå ann det
YearPlaze Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 hørtes bra ut på den lille filmen! gleder meg til en bedre :D
///Naitsirk Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 Kan jo legge ut noen bilder av alt ferdig montert også da Legg merke til det fine blanke reimhjulet Trangt mellom løpehjul,radiatorslange og vifte!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå