Gå til innhold

Kristian's Hvite E39 *Solgt*


///Naitsirk
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 607
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må si jeg er imponert kristian ;)

Kan vel egentlig ikke si at du er den som slo meg som bilintressert når vi vokste opp.. vertfall ikke så ille som meg :P

Men den jobben du har gjort her og fortsatt holder på med slår det meste både jeg og de fleste andre jeg kjenner har gjort!

Vi får ta en fotoshoot med bilene våre en dag når sommerskoa er på plass.. eventuelt få noen til å knipse noen fete vinterbilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..Moro å høre Joakim :) Bilinteressen kom vel snikende med mopedtida antageligvis, så balla det bare på seg no kraftig etterhvert :P Smaken har blitt litt bedre med årene også ser jeg, da jeg gikk igjennom noen album med bilder her om dagen kom jeg over noen av gamlebilen :lol: Herregud sier jeg :shock:

51gbkcf7rfz1l838yp7e.jpg

Blodsenka, svære fangere og 14" sykkeldekk :lol:

2qxsy98lcgznoivgf0v5.jpg

pco1tb7gsso5qej7h5oc.jpg

Godt Glenno redda meg fra den galskapen og fikk meg til å kjøpe denne..hehehe

qf5n91og73r5yc38ms8g.jpg

Blir bra med vår og sommersko nå snart så skal det knipses ( bilder jah :P ) til vi ser mannen på ljåen

Hehe..BT kan holde seg langt unna denne her :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil du har :) Så en "maken" i Oslo bare med sort bakluke og tak! Det så faktisk utrolig bra ut... Kanskje han hadde litt annerledes set up, vanskelig å si, men E39 har så enorm potensiale til å bli veldig lekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...