-Erik- Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Ja, det skal man si! Sattan dette var ikke feil hvertfall =)
Olan89 Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Når skal du ut å kjøre i kongsberg med den her a? merker jeg fekk litt lyst en tur å se nå
Jås Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Må si jeg er imponert kristian Kan vel egentlig ikke si at du er den som slo meg som bilintressert når vi vokste opp.. vertfall ikke så ille som meg Men den jobben du har gjort her og fortsatt holder på med slår det meste både jeg og de fleste andre jeg kjenner har gjort! Vi får ta en fotoshoot med bilene våre en dag når sommerskoa er på plass.. eventuelt få noen til å knipse noen fete vinterbilder
bmwkizn Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Dette ble nok gromt tenker jeg Får håp du slipper no krøll med BT nå da
///Naitsirk Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 Hehe..Moro å høre Joakim Bilinteressen kom vel snikende med mopedtida antageligvis, så balla det bare på seg no kraftig etterhvert Smaken har blitt litt bedre med årene også ser jeg, da jeg gikk igjennom noen album med bilder her om dagen kom jeg over noen av gamlebilen Herregud sier jeg Blodsenka, svære fangere og 14" sykkeldekk Godt Glenno redda meg fra den galskapen og fikk meg til å kjøpe denne..hehehe Blir bra med vår og sommersko nå snart så skal det knipses ( bilder jah ) til vi ser mannen på ljåen Hehe..BT kan holde seg langt unna denne her
Olan89 Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 skulle beholdt den peugeot'n værst den må vel si bmw'n er endel hakk bedre
noekult Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Veldig fin bil du har Så en "maken" i Oslo bare med sort bakluke og tak! Det så faktisk utrolig bra ut... Kanskje han hadde litt annerledes set up, vanskelig å si, men E39 har så enorm potensiale til å bli veldig lekker.
helgeb Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 lørdags kveld er jeg igjen klar til å joine 5-serie klubben
Ellingsen B. Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 grattis med vellykket installering. Kompressor er gøy!
///Naitsirk Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 lørdags kveld er jeg igjen klar til å joine 5-serie klubben Er jo snart medlem i alle klubbene du da Ikke at det er feil altså hehe
///Naitsirk Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 Takk Takk..kompressor er ikke feil nei Går en maken en i Haugesund også " noekult", den er på forumet Også ble det solgt en Porsche-hvit en i Oslo i høst som havna i Notodden trur jeg. Så finnes flere like ja
Olan89 Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 den porsche hvite er en kompis av meg sin og skal selges nå vis noen vil ha en fin hvot bil. riktig nok ikke kompressor eller noe sånt på den men. hehe
///Naitsirk Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 Mener å huske det var en meget fin bil ja.. eneste var vel noe jalla lykter hvis jeg ikke husker feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå