Olan89 Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 han driver med en 525 turbo som det har gått veldig mye penger på! hehe. også vil han ha transporter til å kjøre dekk og dra den bilen isteden. hehe
Just-turbodiesel Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 tøft med riktig farge, karosseri og motor, slår ikke feil dette nei! Med coilovere i tillegg vil du ha den komplette bil! Nyttårsforsett?
///Naitsirk Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 Coilovers SKAL på så fort lommeboka tillater det
helgeb Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 lørdags kveld er jeg igjen klar til å joine 5-serie klubben Er jo snart medlem i alle klubbene du da Ikke at det er feil altså hehe ikke feil nei,,, vårmønstringa stiller jeg med 3,5,7 og M-bilen, bare jeg får sjåfør på et par av di
Hans Wilhelm Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 lørdags kveld er jeg igjen klar til å joine 5-serie klubben Er jo snart medlem i alle klubbene du da Ikke at det er feil altså hehe ikke feil nei,,, vårmønstringa stiller jeg med 3,5,7 og M-bilen, bare jeg får sjåfør på et par av di Tar ikke allverdens betalt for å kjøre en av de jeg...
helgeb Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 tenkte vi 2 kunne dele en flaske av gammel årgang i baksetet på limoen min innover jeg
Glenno Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Jeg kommer på vårmønstringa med toget . Blir det noe banekjøring utover sommern da Kristian?
Hans Wilhelm Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Jeg kommer på vårmønstringa med toget .Blir det noe banekjøring utover sommern da Kristian? Nå må du få handla deg bil Glenn. Er jo blitt bar asfalt her nå!
///Naitsirk Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 Jeg kommer på vårmønstringa med toget .Blir det noe banekjøring utover sommern da Kristian? Jeg blir å finne der det skjer Er jo blitt bar alsfalt her nå! Shit! Og jeg som ikke har fått på sommerhjula enda
///Naitsirk Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 Hvor får jeg tak i gul lyktefilm ?? Har noen planer for 2010-looken Edit: Never mind. Glemte å sjekke ebay først
Glenno Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Jeg kommer på vårmønstringa med toget .Blir det noe banekjøring utover sommern da Kristian? Nå må du få handla deg bil Glenn. Er jo blitt bar asfalt her nå! Vet, finner bare ikke funnet noe som fyller mine kriterier ennå. Må finne noen komprimiser . Hvor får jeg tak i gul lyktefilm ?? Har noen planer for 2010-looken Edit: Never mind. Glemte å sjekke ebay først Ellers så har de dette nedi gata på eiker motorshop
///Naitsirk Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 Bestiller heller en rull fra ebay for en slik og ingenting jeg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå