Jås Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Må ikke tenke på hvor mye penger du legger inn i bilen. hehe. skal glemmes det Neste episode trur jeg blir bra. 21 år å må melde deg inn i luksusfellen, det er ikke helt bra
///Naitsirk Skrevet April 29, 2010 Forfatter Skrevet April 29, 2010 Må ikke tenke på hvor mye penger du legger inn i bilen. hehe. skal glemmes det Neste episode trur jeg blir bra. 21 år å må melde deg inn i luksusfellen, det er ikke helt bra hehehe Måtte le nå Har ikke fått tak i ny nei, har hatt ut tanken men er ikke antydning til sprekker i den, så har satt tanken over på en annen radiator jeg har liggende så får ihvertfal sett om det er ekspasjonstanken eller radiator nå
Olan89 Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 føler jeg traff litt feil på den komentaren der. hehe. beklager det
///Naitsirk Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 Og ikke mindre enn 5 russejenter oppå bilen i natt. Herlig!!
helgeb Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 hellakkering neste??? he he, håper di ikke hadde klær på seg så di ikke ripet opp bilen din
///Naitsirk Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 Teigen neste!! Fullt påkledd desverre...
helgeb Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 skulle holdt deg oppi bygda istedet , så deg da du passerte i godt driv nedover i går kveld
///Naitsirk Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 Lenger ut på bygda kommer du ikke..simostranda ftw hehe. Svippa Anja og hu kusina opp til Tyristrand serru..hadde med meg en plagsom drita kompis og ( pleier som regel å være deg det, men ikke denne gangen gitt ) så da tenkte jeg at det var likegreit å la være å stikke innom.
Julian Sommer Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Lekker bil Video? Hvordan gikk det med den etter russetreffet oppå den..?
///Naitsirk Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 Dårlig med video desverre =/ Trur bilen overlevde uten varige mên
LasseEllingsen Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Hvor har du kjøpt m5-speilene? Og hva gav du for de? Veldig flott E39 btw!
LasseEllingsen Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Takk=) Kjøpt på koed.no Takk for det! God kvalitet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå