Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 607
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Deg jeg traff på et par ganger i Notodden i går Kristian? :)

Edit: Det var det jo forresten ikke, den hadde DN-skilt og mørke baklykter som min..

Skrevet
Er det noen som kan gi meg noen synspunkter på fordeler og bakdeler med å dreie av noen mm av stemplene? Tenker da på å minske kompresjonen litt og det ville jo vært smidig å tatt det nå mens motoren står sånn som den gjør :)

Hva er effektmål og drivstoff du skal bruke?

Skrevet

Gleder meg til å se noen tall jeg og :) Lurer på åssen sprut jeg skal gå for da, noen forslag?

Ligger forresten e34 m50 bunnpanne og pickup i garasjen nå så da er det problemet løst :D

Var nok den Porsche-hvite e39'n med svart tak du møtte på Terje ;) Meget fin den og

Effektmål ja..hmm det var det da :P Si 350-400 i motor da på bensin :)

Skrevet

Det er ikke noe stort poeng å dra ned kompresjonen om du ikke planet mye.

Det kjøres 400 rwhp på m50b25 som er urørte og de har 10.5 i komp. Ser m52b28 har 10.2.

Skrevet
Ja tenkte samme tanke selv i grunn, men ville bare forhøre meg litt :) Har dratt av 0,15mm av både topp og blokk

Det går nok bra. Ville moderert meg mtp. effekt da det er kjent at blokkene sprekker om man lader på for mye :)

Ser ESS tar ut 320 hk av samme motor bare med vanos.

Skrevet

Kjørte i retning Kongsberg, var i de bakkene opp mot gatekjøkkenet på toppen der..så at det var ccfl ringer i ae og sota lykter bak tror jeg

Skrevet

Da var det vel meg.. :) Var i Drammen en tur.

Den i Notodden hadde ikke ccfl, men mørke baklykter.

Forsåvidt ikke ccfl i min heller, men kraftige led-ringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...