rstock Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Heisann. Helt fersk her, som medlem vel og merke. Lest endel. Er et par ting som irriterer meg litt med min bmw. Har en 2000mod E46. Det oppsto nylig noe ganske irriterende hva varmeapparat angår. Jeg får ikke luft fra blåserende i dashen, selv om jeg trykker vilt på knappen som peker mod hodet på den lille mannen på knappen. Kommer kun luft ved frontruta, uansett innstilling på knappeverket. Det er forresten automatisk klimaanlegg i bilen (joda, har selvfølgelig forsikret meg om at den ikke står på helauto med viftestyring og hele pakka). Og så nummer to. Førerdøra knirker når jeg kjører på ujevn vei. Blir litt bedre om jeg kjører vinduet litt ned. Hjelper ikke å trykke på vinduet. Har prøvd å silikonère listene men det ble ikke merkbart bedre. Hm, men knirkinga blir borte etter bilen har vært i vask. Og til slutt må jeg vel ta med et lite bilde av bilen
-Roger- Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Har du åpnet spjeldet som luften kommer ut av?
Fliid Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Hva knirkingen angår, les denne tråden; http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=91302
rstock Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 hehe, joda, spjeldene står åpne. Kvier meg litt for å sette bilen på verksted her i Alta. Nermeste BMW verksted er i tromsø, så det aller beste hadde jo vært om det var en liten "aaaah. skjønner!" feil
Lars89 Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Vil tro det er viftemotstanden som er gåen. Har det samme med min. Virker ca halvparten av tida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå