DieselVegard Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Alle skiver som er borret sprekker. Det er noe tull. Hvorfor vil du ha hull i skivene? For å tøffe deg for kompisene eller tror du det bremser bedre? Det var da litt drøyt å si at alle borrede skiver sprekker. Da hadde det vel ikke blitt produsert. Jeg har borret og slissa skiver i originaldimmensjoner på bilen min. Disse har blitt utsatt for masse hardkjøring og varme, og ingen tegn til sprekkdannelser enda. Disse er gjennomborrede med "kon" runt hullene. Ja, det er litt drøyt, men jeg har sett dette så ofte og my i det siste at det er totalt uaktuelt på en bil som brukes på veien. På en racerbil som sjekkes etter hver trening løp kan det være noe annet. Forøvrig er det jo bare tull, man får jo mindre anleggsflate mot klossene. Kjøling blir det uansett nok ab på veien, men ventilerte skiver. Liker når fjortisene setter "race" klosser på gatebilen sine. De må jo ha mange nedbremsinger før de begynner å virke, men det er ikke så viktig for mange... Jeg har krok, prøv å ligg nærme meg da
TheBirg Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 Jeg kjører trailer jeg, kan ligge nærme jeg Tar du med polish til "bilfangeren" ? (Jeg kjører ikke trailer, men syntest uttalelsen var litt feil da det er din nakkesleng du må leve med resten av livet, en krok beskytter ikke mot slikt.) Men jeg ber allerede om tilgivelse, det hender jeg ikke kan dy meg selv BREMSER : Ikke tull med dette, kjøp det som er ment for gatebruk, for man kan få mange ufine overrraskelser som om at de ikke virker fordi de ikke er varme som nevnt her.
Øyvind L. Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 Skal du ha heftige skiver og klosser så skal du kjøpe Performance Friction bremser.. Dette er bremser som tåler syyykt mye varme, men så koster det også, men du skal lete lenge etter bedre bremser.
leif harald Skrevet September 28, 2008 Forfatter Skrevet September 28, 2008 Skal du ha heftige skiver og klosser så skal du kjøpe Performance Friction bremser.. Dette er bremser som tåler syyykt mye varme, men så koster det også, men du skal lete lenge etter bedre bremser. Nice, link til noen som selger disse?
Øyvind L. Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Tror du må bestille enten ifra USA, England eller Sverige.. http://www.performancefriction.com/pages/about_pfc.htm Til E46M3 koster bare skivene 12000kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå