Gå til innhold

E34 hjelp HASTER!

///Martin
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"normal" feil på E34 angående sentrallås, er en modul du har under baksetet på bilen din, der ligger 2 moduler, den er så stor som en videokassett, denne bruker å streike på disse, den du skal sjekke (bytte) heter RELEMODUL, den bruker å ta kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp er akkurat dette jeg har gjort idag. For på "oversiktskartet" over disse to står det jo nettopp at denne boksen er til sentrallås, vindusheis, takluke, coupelys, vindusvisker. Altså ALT som ikke funker per dags dato!

Snakket med GS-bildeler og de hadde begge "modulene" brukt til 2500,- pluss frakt(!!?).. Eller 5400,- pluss frakt og moms NY..HERRE for noen priser!

Men uansett, trenger jeg kun bytte den ene av disse to altså???

Tusen takk for alle råd forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

før du bytter deg helt ut av kartet, burdu du løsne sikringsboksen under baksetet, der ligger ledningsnettet, prøv å vikle av tapen som sitter å holder alting sammen, derinne ligger der noen koblinger som bruker å ire til hvis der har vert fukt der, det er en del ledninger der ligger i en hylse og den irer inni... har hatt 6-7 e34 inne til rep alle med samme problem.. :) enkelt og dog så vanskeligt :wink:

og du sparer mange penge på relæer, hvis du likevel finne ut at det er relæet har jeg et liggene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud :P hver gang jeg gikk tom på e34'n min så låste jeg opp førerdøra manuelt ved å holde håndtaket oppe mens jeg vrei om nøkkel, skjønner ikke hvorfor man skal dirke og styre når man bare kan gjøre det?

Jeg prøvde dette, og man kan vel trygt si at det var nyttesløst.

Sette strøm på batteriet? Bilen har strøm, men ikke strøm til sentrallåsen. Derav går det ikke ann å låse opp... Ikke noe anlegg i bilen heller nei.

Sorry, leste feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FRUSTRERT. Har nå skiftet begge modulene uten at det gjorde noen som helst forskjell! Hvor og etter hva skal jeg lete??? Prøver å "kakke" på ledinger osv for å se om det gir noen utsalg..Men nei det er helt dødt!

Hjelp, trenger vindusviskere som fungerer da høsten har kommet for fullt :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. Fjusker litt når jeg kjører på lavt turtall. Plugger, bensinpumpe??

Jeg hadde det problemet med min e34 525 24v, men det skyldes en av coilene en hadde røket på min og etter jeg byttet den så gikk den som et skudd.

men anbefaler oxo å bytte alle pluggene ikke dyrt på mekonomen.

håper det var tel hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. Fjusker litt når jeg kjører på lavt turtall. Plugger, bensinpumpe??

Jeg hadde det problemet med min e34 525 24v, men det skyldes en av coilene en hadde røket på min og etter jeg byttet den så gikk den som et skudd.

men anbefaler oxo å bytte alle pluggene ikke dyrt på mekonomen.

håper det var tel hjelp...

Ja takk for tipsene. Men jeg har nå byttet alle pluggene og den går mye finere etter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...