Geir Anders Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Fikk skrapet sammen noen bilder på lørdagen. De bedre bildene finner dere på linken nedenfor, som er lett redigerte. Neste gang kanskje jeg tar meg tid til å ta noen ordentlige bilder (les uten forsyrrende objekter ol.), og forhåpentligvis med litt bedre ustyr og fotokunnskaper Foto er igrunn morsomt har jeg funnet ut. Konstruktiv kritikk er også kjekt EDIT Linker samtlige bilder hit, så slipper man å bruke det dårlige pb galleriet. Har flere bilder, kanskje av din bil? Spørr så tar jeg en kikk!
Steffan C Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Mindre fornøyd? Noe galt? Slet med meeeget dårlige/ingen bremser .
hagenisse Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Fine bilder Geir. Bare pyser bremser, så skjønner ikke hva Bjørn klager på!
Geir Anders Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 har du bildet av breitbauen i raw? Det har jeg vet du. Kan du ikke legge meg til på MSN, så tar vi det imorgen? geirahl@hotmail.com
mAZE Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Så ut som ett bra treff det der ja. Heldig med været også. Synd jeg ikke fikk vært der, irriterer meg ikke mindre etter å ha sett disse bildene.
Gunnar Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Fine bilder Geir. Bare pyser bremser, så skjønner ikke hva Bjørn klager på! Og det sier du som har mesja om bremser på BMW helt siden du fikk isbilen.., og ikke minst bytta bremser på Z3en også.
R Andersen Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Ikke sant.. Snakk om å kaste stein i glasshus...
Geir Anders Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 Oppdatert posten med direkte linker i første posten, så slipper man PB tullet. Og Kim er faktisk relativt fornøyd med bremsene sine nå, utrolig men sant!
anders87 Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Hei! Så Breitbau spurte over her, og hadde satt pris på om du kan sende meg bilde av den rød/sorte E46'en i raw-format til meg på anders_oieren@hotmail.com
SteffenM2 Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Bjørn fikk ikke dreisen på bremsene altså? Skjønner ikke hva som er galt..
hagenisse Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Og det sier du som har mesja om bremser på BMW helt siden du fikk isbilen.., og ikke minst bytta bremser på Z3en også. Hei, du din baderomsmolbo, du har vel pratet lenge nok med meg til å skjønne at det jeg egentlig mente var at jeg skjønner Bjørn veldig godt! Bremser som ikke føles bra ødelegger mye av kjøregleden (og mye av bilen hvis det går riktig ille..)
D.C.V Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Her var det virkelig mye fine bilder, skulle ønske det ikke var så langt imellom banene i landet
oddis Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Så ut som det gikk unna også for nissen, ut fra filmen jeg har kjører han 1,54-1,56 runder. Den DTM E30n med S50B30 kjørte forresten 1,48- 1,50 runder. E30 m/M20 2,7 turbo 400whp - 1,50-1,51 runder. Begynner virkelig å gå unna for mange!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå