Mexos Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Da motoren til varmeapparatet i bilen min har dødd blir jeg nødt til å ta det ut for å se på skaden, eventuelt skifte det ut. Ser det står bak motoren i motorrommet og lurer på om jeg kan ta motoren ut via motorrommet? Fjernes veggen foran apparatet ved å ta bort noen skruer? Har angst mot å må ta ut hele varmeapparatet fra bak dashbordet for å få ut den motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Varmeapparat motoren taes ut via motorom. Fjern gitter osv. som ligger over på mitden av torpedo. skru utt ett par skruer for kabelgaten (den svære boksen som henger under der ) så den løsner og legger seg nedpå motordeksel. Nå ser du skruene du løsner for og fjerne plastikken så du kommer til varmeapparatmotoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Dette er det siste dekslet som må bort; http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/15459.gif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Tusen takk for tipset Var det dekselet der jeg var usikker på ja. Så ikke om det var skrudd eller punktet fast. Da skal jeg få ut motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå