Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tror nok stemninga mellom mobbinga til meg, mysild, vetu03 og anders87 høres mer alvorlig ut enn det er.. vi kjenner hverandre og tåler å tulle ;)

Det var godt du sa - jeg begynte å synes at Mysild var så stygg mot deg at han kanskje snart hadde godt av at noen stylet bilen hans med en tre-fire hamburgere.;)

Ikke alltid like enkelt å vite hva som er sagt (dvs. skrevet) i fullt alvor. :lol:

Og der spora jeg hele debatten HELT av! Hurra for meg!

Det er helt greit det - men hvorfor driver noen å snakker om en Opel innemellom? :?

hehe.. med mindre jeg banner, skriver jeg bare tull ;-)

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Skrevet
Sikkert flere som syns Bmwen min er RÆVSTYGG også.. Og ikke skjønner hvorfor i all VERDEN noen gidder å koste på den så mye..

Glad jeg siter på detta forumet hvertfall.. De fleste som syns bilen min er stygg har respekt nok til å holde kjeft.. :D

Jeg syntes det :twisted: bredding er lizzom for kvinnfolk og homoer. Og m-tech er jo lizzom SÅ last year lizzom... Og de sorte crystal lyktene er jo lizzom det jævligste ever. :P

Skrevet
CSI-Bimmers :D

og

Så gikk ordspillet opp for meg he he :)

Jeg trengte et lite sekund for å se ordspillet jeg også - men jeg tror jeg skjønte betydningene i omvendt rekkefølge i forhold til hva du gjorde.:D

Skrevet

Tror nok stemninga mellom mobbinga til meg, mysild, vetu03 og anders87 høres mer alvorlig ut enn det er.. vi kjenner hverandre og tåler å tulle ;)

Dette blir min siste post her på bimmers . . .

:cry:

Ikke alle som gjør det nei.. Herved så melder jeg meg ut av dette fora, gidder ikke og lese om sånn harselering mer..

Goodbye

Skrevet

Det var godt du sa - jeg begynte å synes at Mysild var så stygg mot deg at han kanskje snart hadde godt av at noen stylet bilen hans med en tre-fire hamburgere.;)

Ikke alltid like enkelt å vite hva som er sagt (dvs. skrevet) i fullt alvor. :lol:

Det er helt greit det - men hvorfor driver noen å snakker om en Opel innemellom? :?

:applause: DAGENS

Skrevet
BTW Barockenengel.. Jeg, vetu03, ///Mysild og anders87 snakka om deg i helga..

For en herlig blanding av Knut_Olestad og Fredrik du er..

Foreløpig reaksjon - i kronologisk rekkefølge:

1: Aoooowh - for en fornærmelse. :shock:

2: Argh, uoppdragne folk - snakke om dem som ikke er tilstede og kan forsvare seg. :cry:

3: Juuhuuuu - Fredrik og knut_olestad er mine to store idoler på forumet - jeg leser alt de skriver og en dag håper jeg å bli akkurat som dem. :D

Skrevet

Med det mener vi, at du så absolutt er seriøs og skriver interessante innlegg, og har ett kunnskapsomfang videre enn mange andre, samt sterke og klare meninger som du ikke er redd for å dele med andre, SAMTIDIG som at du i noen tråder kan dra opp stemningen til det positive så sinnsykt at jeg må rulle meg ned fra barkrakken jeg sitter på og over i sofaen for å hvile ut magemusklene..

Skrevet
hehe.. med mindre jeg banner, skriver jeg bare tull ;-)

Ha-ha - neste gang noen klager på noe du har skrevet, kan du bare gjøre den setningen der til fast innslag i signaturen din. :lol:

Edit: Setningen over ligger egentlig på grensen av hva jeg mener man bør si til et annet forumsmedlem, men jeg tar en råsjans på at Mysild tåler det. :) Hvis ikke; sorry Mysild. :oops:

Skrevet

ja, du er liksom mitt i mellom dem :-D

hahaha anders, du lever for bimmers! :-P

tåler masse jeg vettu barock :-) hehe... men dette tålte jeg ikke! skjerp deg! :-P hoho...

:applause: DAGENS

hahahahh :-P

Skrevet
hahaha anders, du lever for bimmers! :-P

Ooh yeah, baby :lol:

Men litt on-topic igjen; Syntes den Calibraen så rå ut i fronten og fra siden, men baken var helt forferdelig.. Kan faktisk nesten skjønne prisen han har satt, men tror han aldri kommer til og få så mye for den.. Må ha blitt lagt mye arbeid i den, men som flere nevner her, man kan aldri forvente og få igjen alt man putter i en bil, hverken av arbeid eller styling.. Eller og betale andre for og gjøre jobben :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...