Gå til innhold

Min E39 530i - 2002

Snusfenrik
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 5 months later...

Heller lite, studentliv i Fredrikstad for tiden, så bilen går mest som transportmiddel fra A til B. :/

Har montert på en sånn liten "M5" vinge/lippe på bagasjerommet, men det er vel det.

Håper på å få jobbet litt ekstra i sommer, pluss noen slanter igjen på skatten... så mange planer, så lite tid og penger ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller lite, studentliv i Fredrikstad for tiden, så bilen går mest som transportmiddel fra A til B. :/

Har montert på en sånn liten "M5" vinge/lippe på bagasjerommet, men det er vel det.

Håper på å få jobbet litt ekstra i sommer, pluss noen slanter igjen på skatten... så mange planer, så lite tid og penger ;P

Hehe, kjenner til den siste der :P

Er ikke akkurat en billig hobby man har! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være sikkert og visst!

Nå står ikke alt i tråden her, men har brukt mye tid og penger på vedlikehold alene, har liksom ikke hatt penger til å sette ting ut i livet.

Fordelen er jo at bilen går igjennom teknisk uten problemer, men blir en heller kjedelig tråd av det.

Lurer på å koste på meg nytt interiør iaf, slitt grått stoff av kjipeste type er ikke det flotteste akkurat :P

Kan vel bare drømme om kompressor slik du kjører på med nå ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være sikkert og visst!

Nå står ikke alt i tråden her, men har brukt mye tid og penger på vedlikehold alene, har liksom ikke hatt penger til å sette ting ut i livet.

Fordelen er jo at bilen går igjennom teknisk uten problemer, men blir en heller kjedelig tråd av det.

Lurer på å koste på meg nytt interiør iaf, slitt grått stoff av kjipeste type er ikke det flotteste akkurat :P

Kan vel bare drømme om kompressor slik du kjører på med nå ;P

Skyhøye vedlikeholdskostnader var det som fikk meg til å kjøpe bilen jeg har nå.

Den har gått lite og er velholdt, så da kan jeg heller kjøpe ting jeg har lyst på istedenfor ting jeg MÅ kjøpe :P

Vedlikehold kan være artig lesning det også, men du må huske å få med bilder 8)

Gøy å se at folk tar vare på bilene sine! (synes nå ihvertfall jeg)

Om du er på interiørspeiding, sjekk ut bildesign.no! Jeg kjøpte motoren min fra de, og de virker som et seriøst firma som kan skaffe mye rart til en ok pris.

Kompressor er bare å rive ut når du kommer over ett godt tilbud hehe :P

Jeg har tatt forskudd på feriepengene for andre år på rad av samme grunn ;)

Ifjor var det for å kjøpe kompressor til 325'en, og iår for å kjøpe til 520(30)'en :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med på bilder jeg, men må nesten få på sommerdekk til da :P Nå reiser jeg hjem neste uke og, tilbake 9 april..

...når tenkte du? :)

Når får du på sommerdekk? :)

Tenkte å godkjenne med de fattige dekka jeg kjører på nå, for så og kjøre senken i bunn og hive på sommerfelgene. Kanskje vi kan få det til i helga? Men det her kan vi jo ta på skolen imårra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...