///FredriK.S Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Pen bil, mangler bare kantfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Pen bil, mangler bare kantfelger. Hadde mest lyst på det, men fikk et bra tilbud på de svarte der. Tror nok det blir det etterhvert og, og ha det settet der til feks banekjøring og herjing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Stilig femmer du har der. Ville kanskje også gått for et sett med kantfelger etterhvert, men det har kanskje ikke første prioritet? Jeg må innrømme at jeg var hellig overbevist om at 530 hadde åtter under huven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Stilig femmer du har der. Ville kanskje også gått for et sett med kantfelger etterhvert, men det har kanskje ikke første prioritet? Jeg må innrømme at jeg var hellig overbevist om at 530 hadde åtter under huven Takker for det Ja kantfelger er jo egentlig planen, men gadd ikke legge masse penger i bra kantfelger når det var maks 2 mnd igjen til å kjøre på sommerdekk. Har jo annet å bruke penger på og! Derfor ble det billige 18" Breyton kopi felger for høsten:) E34 530 har jo V8 da men e39 530i har jo samme motor som bla Z4 3.0i, X5 3.0i, e46 330i og e60 530i til 2006. M54B30 motoren ble vel produsert fra 2001 til 2006 tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 gåmann for en flott bil hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 gåmann for en flott bil hehe Hehe det er strengt tatt 530d'en din og, for å si det mildt Har du bildetråd av din enda? Hvis ikke, så lag en du og! Led-lys i angeleyes tvangskjøpet gjennomførte jeg jo etter å ha sett din bil live! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 joda. det kommer en tråd til våren/sommeren tenker eg når sommerskoene kommer på igjen og en ordentlig polering (selv om det ikke vises så godt på lys farge. det lukter hvertfall enormt godt hehe) de led lysene i AE e hittil den beste investeringen utseende messig ja. men no e jo grøftelysene orange i forhold så eg tenkte eg skulle prøve meg på disse etter tips fra en kar her inne som eg ikke husker hva het i farten http://www.waerp-trading.no/nettbutikk/ ... 1&Itemid=1 verdt et forsøk hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2008 gjeewaytee: Ser frem til det Har irritert meg over fargen på grøftelys selv etter bytte av lys i AE. Bestillte noen nye pærer fra GS, men disse passet jo søren meg ikke. Anyway, vi får se hva jeg gjør når jeg får den på veien igjen. (Den får litt pleie på bilverksted noen uker etter litt uheldig dans på is for et par uker siden. Har egen tråd om akkurat det..) Må gi meg en tilbakemelding på de pærene! You know how to contact me! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Endå ein fin e39 Ganske så lik min, den der .. Men synes det blei litt for Svart ... Eg hadde tenkt å fjerne chrome rundt vinduene på min, men ser no at eg ikkje skal gjere det Grattis grattis =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2008 Endå ein fin e39 Ganske så lik min, den der .. Men synes det blei litt for Svart ... Eg hadde tenkt å fjerne chrome rundt vinduene på min, men ser no at eg ikkje skal gjere det Grattis grattis =D Var nice den bilen din og Blir ganske svart ja! Men ser bedre ut in real life enn på bilder. Det hele blir litt smak og behag! Legger til enda et bilde, etter litt photoshopping.. hvor bilen ser enda mer svart ut Har aldri vært helt stor fan av køl svarte biler selv, og var aldri planen med svarte felger. Her snakker vi impulskjøp av brukt felger til billig peng Tenker den blir helt ok når den får full M5-styling utvendig. Vi får se, trenger først å få den igjen fra verksted og på veien igjen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Sommersko er kommet på, her er noen bilder av skitten bil Sitter fælt og lurer på svarte nyrer.. meninger om det er det ønskelig å få tilbakemelding på! M-fangere har latt vente på seg, men det kommer etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Sol og sommer here I come!! Deilig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Litt bilder fra høst, vinter og vår... Viktig detalj: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 var det du som fikk en skade på kanalen din i vinter? så det var en som lå inn bilder her på forumet av en 530 som var tatt kanalen og litt sånn på `? edit: fin bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 var det du som fikk en skade på kanalen din i vinter? så det var en som lå inn bilder her på forumet av en 530 som var tatt kanalen og litt sånn på `?edit: fin bil forresten Det er helt riktig, skader for 93 300kr totalt(ble påkjørt samtidig). Mesteparten av stag og drit foran måtte byttes, ny kanal, to nye felger.. mye greier! Sto en god stund ute hos jæger før jeg endelig fikk den tilbake. Men nuh er alt bra Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå