Hansh Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Har du en del større rulleomkrets på sommerhjulene eller ser det bare slik ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Ellers har det jo skjedd litt: Nye deler kjøpt/bestillt: EBC Turbo Groove bremseskiver foran og bak EBC Redstuff Ceramic over hele linja EBC Bremseveske Slitasjevarslere Castrol kjøleveske til radiatorbytte. Ny radiator. Oljefilter Pollenfilter x 2 Luftfilter til motor Tunap motorrens og for første gang ikke Castrol, men Royal Purple motorolje. Så var vi i gang med filterbytte og radiator(uten suksess): Gammelt til venstre, nytt til høyre Nærbilde av luftfilter Pollenfilter bytte, her fra fører siden. Nytt filter til høyre Dekal-trimmet luftboks Ny radiator Og til slutt noen bilder av bilen og skruplassen Siste dråpen Castrol før overgang til Royal Purple: Neste uke(om alt blir levert i tide): -Motorrens (Tunap) -Oljebytte fra Castrol til Royal Purple + oljefilter -Nye bremseveske (EBC) -Nye bremseskiver (EBC Turbo Groove) -Nye bremseklosser (EBC Redstuff Ceramic) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Har du en del større rulleomkrets på sommerhjulene eller ser det bare slik ut? Skal være noen lunde det samme, da det er 245/40-18 som står på. Men sommerdekkene virker å være litt større enn de pølsene som står på vinterdekkene. Jeg får vel regne på det, så skal du få svar på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 var det du som fikk en skade på kanalen din i vinter? så det var en som lå inn bilder her på forumet av en 530 som var tatt kanalen og litt sånn på `?edit: fin bil forresten Det er helt riktig, skader for 93 300kr totalt(ble påkjørt samtidig). Mesteparten av stag og drit foran måtte byttes, ny kanal, to nye felger.. mye greier! Sto en god stund ute hos jæger før jeg endelig fikk den tilbake. Men nuh er alt bra Takk hehe det er bra for det er jeg som reparete bilen din heheh brukte en halv dag på og rydde og vaske den inni men grunnen til at det tok tid var pga venting på deler desverre :/ edit håper du er fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 btw det er et vanlig problem på bmw at radiatoren bulker seg ut på midten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 hehe det er bra for det er jeg som reparete bilen din heheh brukte en halv dag på og rydde og vaske den inni men grunnen til at det tok tid var pga venting på deler desverre :/ edit håper du er fornøyd! Hehe såpass! Ja den gikk som pendlerbil morgen og kveld den perioden, så helt forjævlig ut innvendig.. men nå er den ren og fin hver dag Du får ta en titt på neste bimmers treff Ja arbeidet var bra Folk som ser på bilen og vet jeg har krasjet den klarer jo ikke å finne ut hvor den er blitt krasjet/reparert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Hehe såpass!Ja den gikk som pendlerbil morgen og kveld den perioden, så helt forjævlig ut innvendig.. men nå er den ren og fin hver dag Du får ta en titt på neste bimmers treff Ja arbeidet var bra Folk som ser på bilen og vet jeg har krasjet den klarer jo ikke å finne ut hvor den er blitt krasjet/reparert.. hehe lett for:P men ser ikke så veldig br ut innvendig heller til tider:P men men sånn som skjer det hehe det er bra og høre:) skal jeg sende deg noen bilder av bilen da den sto i deler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 hehe lett for:P men ser ikke så veldig br ut innvendig heller til tider:P men men sånn som skjer det hehe det er bra og høre:) skal jeg sende deg noen bilder av bilen da den sto i deler ? Skammet meg litt sånn som den så ut når jeg leverte den der, men hadde liksom ikke planlagt å kræsje den akkurat den dagen...liksom Ja det hadde vært kult! Var og så på den en gang når halve bilen var demontert i verkstedet der.. men bilde glemte jeg å ta! EDIT: du har pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Skammet meg litt sånn som den så ut når jeg leverte den der, men hadde liksom ikke planlagt å kræsje den akkurat den dagen...liksom Ja det hadde vært kult! Var og så på den en gang når halve bilen var demontert i verkstedet der.. men bilde glemte jeg å ta! EDIT: du har pm! hehe trenger ikke det nei det er liksom ikke så lett og planlegge sånt men jeg tok navnet ditt her på forumet vartfall hehe ehehe var ikke et pent syn nei! men men ble jo bra og det er det viktigste! pm besvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Har du en del større rulleomkrets på sommerhjulene eller ser det bare slik ut? Skal være noen lunde det samme, da det er 245/40-18 som står på. Men sommerdekkene virker å være litt større enn de pølsene som står på vinterdekkene. Jeg får vel regne på det, så skal du få svar på den. Trenger da ikke stresse for min del! Så bare ut som det var en del forskjell på det bildet der hjulene står ved siden av hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 Da var ny radiator på plass... Videre har jeg tatt motorrens og fyllt på ny olje av typen Royal Purple. Etter en god tur i kveld så vil jeg si at oljen mer enn svarer til forventningene. Mer om det når jeg får langtids testet den. Bremsebytte er litt utsatt, da alle deler ikke var på lager lokalt! Bilder: Ny radiator på plass (Jo takk, vasking av motorrom står på listen!) Gammel radiator, noe deformert i bunnen samt med hurtig fiks type lim... Skikkelig frostveske.. Blue BABY! Motorrens Ny olje type Royal Purple 5W-30, 12 stk (ca 6 1/2 flaske på ett skift) Gammelt oljefilter, som var nytt ved forrige oljeskift, byttet igjen denne gangen og. Neste gang blir det forhåpentligvis nye bremser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 bildene virker ikke her hos meg :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 kor fikk du tak i det klistermerket på luftfilterboksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 kor fikk du tak i det klistermerket på luftfilterboksen? Ebay Har ett til, kan sikkert få det om du har lyst på... har jo egentlig ingenting å gjøre på min bil det merket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 bildene virker ikke her hos meg :S nei? hmm.. de ligger på lookpic.com, skal fungere fint det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå