oygab Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Hei, Kjører e36 coupe. Har kjesjet denne og skadet lakk på siden bak, har ødelagt sideskjerm, frontfanger er vekk m/grøftlys, ødelagt felg. Ser ut som det er noe gale med forstillingen evt. rammen på bilen. Har også knust en frontlykt. Vet dere om noen som kan reparere dette her i Stavangerområdet?
oygab Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 Har ikke fått skade taksert (har ikke forsikring som dekker skaden). Kan dette likevel takseres? I såfall, må bilen leveres eller kan man få takstmann "rett på dør"? Har ikke bilder. Bilen er under transport til Stavanger, trenger derfor å vite hvor denne kan settes av for reperasjon
E46Johnny Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Stort sett alle bil oppretter verksteder kan gjøre dette. All service i hillevåg tro jeg har oppretter avdeling. ligger på baksiden av romsø konditori i hillevåg. Sandnes karosseri som holder til på baksiden av Sandnes video senter har gjort bra jobber. Bavaria karosseri på lura er jo også en mulighet. Få takst på bilen, det finnes ofte skjulte skader som drar prisen opp.
oygab Skrevet September 23, 2008 Forfatter Skrevet September 23, 2008 Jeg hørte at hinna karossieri også var en mulighet. Er dette ett bra alternativ? Vet dere hva mulighet jeg har for å få bilen taksert utenom forsikringselskapet?
wabby Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Dette kan fort blir dyrt og kanskje ikke verd det... Er andre på forumet som har vurdert slikt selv, men så fort de har startet på det så har omfanget bare blitt større og bilen har blit solgt som delebil.
oygab Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Jeg vil hvertfall få den taksert. Ingen ide om hvordan dette kan gjøres lett? Hvor mye kan jeg få for denne som delebil? 320 95-modell coupé, skinninteriør. Feil: ødelagt felg, kanskje bøyd ramme, skader i frontfanger, sideskjerm og lakkskade over bakre hjulbrønn
E46Johnny Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Mener det finnes et takseringsenter på lura/forus nær Toyota Hegre. Når du kommer fra stavanger svinger du til venstre i rundkjøringen ved hegre og fortsetter litt ned i bakken der. Hinna karoseri er vell ok det men trodde de var oppkjøpt av kverneland, men det kan vell være at de fikkse bilen din om du vill, da det var et all verksted før.
MGR Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 de fleste karosseri verksteder som er litt større har egen takstmann.. viss ikke opptil flere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå