///FredriK.S Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Syntes at disse er kanske kule jeg. AC schnitzer Selv om de ikke har kant.
D.C.V Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Se litt paa felgene mine du Men jeg er enig i at de kler bilen Ligger bilde paa side 1..
Grasatfahrer Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Jeg har noen R090 i 18" som blir pusset til neste år på min bil . Synest de klere bilen ganske bra, men har fått tilbud å bytte de i noen schmidt felger med sort senter .. (+ mellomlegg) men er usikkker på sort bil og felger med sort senter. Ellers så har Style 5 felgene i 17" ( Ro35/038) i henholdvis 8 og 9" en dypere kant en samme i 18" . ( jeg har forøvrig et sett med slike liggende også ) Bbs Lm er aldri feil, jeg har de på den andre bilen min . De har ikke så mye kant selv i 11" bredde , men er lette, sterke og ser bra ut. Ellers så synest jeg Racing dynamics hjula ser ganske bra ut Rondell synest jeg er så vanlige at det nesten er kjedelig. M-parallel felgene er vel det hotteste du får til denne bilen , Orginale vel og merke De fra Gs veier 100kg pr stk og sprekker bare du ser på dem. Foresten jeg kjører med noen TSW felger .. De passer nok bedre på nyere Bmw som de var egentlig tiltenkt . Men er OK "ventefelger"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå