Gjest Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 fikk igjen tlf fra service i går, å da fikk jeg en NY bytte enhet. siden dette har tatt lang tid, har jeg i mellomtiden kjøpt meg ny tlf. så denne helt nye ubrukte k810i selges! papirer medfølger. batteri er eneste som ikke er nytt, men det som medfølger ikke gammelt! GI BUD!
Ron Jeremy Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 fikk igjen tlf fra service i går, å da fikk jeg en NY bytte enhet. siden dette har tatt lang tid, har jeg i mellomtiden kjøpt meg ny tlf. så denne helt nye ubrukte k810i selges! papirer medfølger. batteri er eneste som ikke er nytt, men det som medfølger ikke gammelt!GI BUD! Kan begynne på 1000.- siden du ikke nevner noe konkret pris. Følger alt med i bundelen, lader osv?
Gjest Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 nei, lader osv medfølger ikke. men esken og papirer på tlf. det var lavt syns jeg. sett det at de brukte går for 1500 på finn osv.. men er du rask å øker budet ditt med 500kr. er den din.
Gjest Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 ja meget god. men har en til kjøpte meg en imens min var på service en evigehet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå