Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hahaha,jaja sån kan d gå...men hadde nå tatt meg ein ronde i P-huse å sitt litt hvertfall :lol:

men va nå bra dåkkår fant den igjen..litt møkk når de begynne å senda parkerings bot i posten på den "stjelte" bilen :D

Skrevet

Hehe, ja skulle jo til å skrive det svaret her nå da, til jeg så at dere hadde rotet dere inn i feil etasje. :D Good one....

Skrevet

Haha :D Trur faktisk mange har opplevd att di ha gått inn i feil etasje og lett etter bilen :P Menne har jo selfølgeli sjekket en annen etasje før en har meldt det ^^

Skrevet

"Genial" historie. Og jeg tror det flere en din bror som har fått slik støkk i seg i ett parkeringshus. Dog de aller fleste løser krimgåten selv noen minutter senere. :lol:

Fikk selv en liknende telefon for noen år siden, men den bilen var jeg selv med å parkerte i garasjen dagen før. Uansett var den borte dagen etter, og vi hadde sitti der på fest hele natten. Det viste seg utpå ettermiddagen, dagen derpå, at naboen hadde vært innom ham om morgenen og spurt om å få låne bilen da hans ikke startet. Siden min kompis nylig hadde lagt seg, og ikke heeelt edru, så var dette noe som ikke eksisterte i hans minne. Den bilen ble etterlyst, ikke at en Kaddet C er så mye å hyle etter, men vi fryktet at noen fra festen hadde tatt nøkklene og kjørt hjem etterpå, noe som ville vært helt uholdbart. Politiet reagerte meget positivt faktisk, da de satte pris på bekymringen for fyllekjøring

Ikke samme opplegget men han hadde forøvrig også drept noe utstyr da naboen ringte på. Han trodde det var vekkerklokken som ringte, den typen med radio og telefon. Da denne ikke lystret på knappen, og fortsatte etter at han hadde trekt ut kontakten og tatt ut batteri så kuste han klokken og åpnet døren for å kaste den ut. Der stod naboen, det var ikke ringeklokken heller, men feil vekkerklokke :lol:

Dette husket han heller ikke noe av, det var naboen som viste ham radioen i søpla. Passe tilstand :roll: Tror ikke jeg hadde giddi alkohol om husken hadde forsvunnet :-k

Skrevet
En annen ting....hvordan klarer di å stjele en E39?

Har aldri hørt om en stjålet og koblet E39 før....

Verkstedet sa at det en av di vanskeligeste bilene å stjele.

Skal jo ikkje få start på den uten rett nøkkel....

(Nøkkelen er det eneste han har igjenn av bilen)

Var ikkje noe knust glass rundt der den sto parkert heller....???

Ingen ting er vanskelig om man kan det.

Mye er gjort med en bærbar pc eller en annen hjærne.

Ja nyere biler er jo bare elektrisk nesten..

Ja, hvertfall El-biler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...