Gå til innhold

Min Gammel E34 525ia (vanos)

Farrukh M
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Etter å ha følgt med på bimmers i over 2 år tenkte jeg det er greit å legge ut bilder av min gammel bil. Det er en e34 525ia med vanos 1993 mod. kjøpte bilen for ca 2år siden og det et min andre e34.bilen er stram og fin(hissig motor)

Følgen endringer har jeg gjordt under min eie:

Ebc turbo grove skiver foran og Ebc forsterka skiver bak med grren stuff kloser rundt.bilen er senket 60/35 med sports fjærer og demper(forkorta demper).engel eyes ringer,led baklys,klare blinker med park lys,klare tåkelys,M5 skilt plate på bakluke,Orginl Hella bakspoiler m/bremselys,supersport bakpotte,ny radiator,vann pompe,termostat...+div.

Sommer:darwin racing felger(lette felger med ståt kant) 8,5-19 og 9,5-19 med 235 og265 (hankook)

Vinter:7,5-16(lommer fra 850csi,lette felger) med 225-55-16 nokian hakapilata.

Har flere ganger prøvd å starte prosjekt på bilen min ,men pga mye jobb,studie og lite fritid gikk det alltid i dass!!!

Planer for neste sesong ;20mm senke skåler,sports eksos fra motor og ut,trim kammer,ecu(chip tilpasset motor oppgraderinger) og par andre ting.

muligens det blir ugså turbo fra a-dekk(prisen frister).kan tenke meg å kombinere turbo og kompressor..(eller blir det bare drøm),da blir større bremser selvfølge!

Utvendig: hadde RGM spoiler (leppe) men brutern er glad i å kjøre fine biler ,men ikke ta vare på de!hehe :oops: .

til neste sesong blir det :oops: lykt spoiler, custom leppe,kjørt og custom defuser.eller så blir det full ac shnitzer spoiler pakke!...mening er å holde blin cleen så mulig, vil ha ting som passer med bilens linjer.

Tokk tilfeldig noen amatør bilder med mob-kamera etter bilvask når jeg skulle fylle bensin (hver søndag er det vask og full tank)

håper dere liker innlegg!

mutz6g2b84qzvdril5gu.jpg

7x8mvgcr9zu2tgkxe5n6.jpg

xq7mmtz6pp7sb1rotrry.jpg

l7wb7k9k7rxy5f8sj41s.jpg

kbli14lwjr5f2le6jyj1.jpg

sdb4mvsd2tsz99shgri5.jpg

9kff2lnr06l6yezgggmp.jpg

8vzvxn4tqin300s525zb.jpg

ff9gef2u5qwl8nnf5ubg.jpg

u8i85p7mg7s4ghpk6j8q.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...