SSM Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Hvorfor har han bilde av en E30M3 i avataren da!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Hvorfor har han bilde av en E30M3 i avataren da!? Det står 325i turbo på "Kjøretøy", en Jägermeister-M3 som den på avataren har jo uansett aldri hatt 195hk. E30 M3 løpsbilene var oppskremt en smule.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 hmm.. Passer den sport evolution koblingen a? hvis den er tykkere så vil vel ikke mellomaksling passe? Har bare satt det bildet i avataren min pga at jeg driver å skal bygge den lik som den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Med en ny original hardy tror jeg jeg du kan kjøre leenge.. Min viser ikke antydning til slitasje enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 Okei, da får jeg gå for det i 1. omgang:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Hvorfor har han bilde av en E30M3 i avataren da!? Det står 325i turbo på "Kjøretøy", en Jägermeister-M3 som den på avataren har jo uansett aldri hatt 195hk. E30 M3 løpsbilene var oppskremt en smule.. DEN bilen han har bilde av i avataren er norsk og var til salgs når jeg var på jakt etter E30M3, men siden min har 215hk motor så fristet den mer. Den som han har bilde av var akuratt til salgs igjen for noen uker siden og den har 195hk motor. Så det så! Tviler da på at Sport Evo skiva vil passe på din girkasse og mellomaksel. Regnet med at du hadde M3 siden du har bilde av en ekte M3 i avataren. Er jo bare å ringe GS så vet de det nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 vist du skal ha noe som skal hold så bytt ut mellom akslingen med stortypen. da får du stor typen hardy kobling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 vist du skal ha noe som skal hold så bytt ut mellom akslingen med stortypen. da får du stor typen hardy kobling Jepp, og da må du også bytte medbringeren på E30 325 kassa til stor type. Evt kjøpe ei E30 M3 eller E36 328 / M3 3l kasse. Hardykoblinger en liten forskning i seg selv. Det var en intressant diskusjon om dette temaet på PPF forumet for ikke så lenge siden. Der hadde flere opplevd å få rivd filler av sprell nye (store typen) hardyskiver. Detta var pga av at nye var mye mykere og ga seg lettere. Noen hadde funnet 10 år gamle hardyskiver med småskrammer og putta det på og det hadde funka fjellstøtt med 800 bakhjulshk!! Så dette er det ikkeno mal på. Hvis en turbodiesel BMW spiser hardyskiver ville jeg umiddelbart sjekka vinkelen på mellomaksel og mellomakselopplagringa. Og evt se over om det er veldig slitte motor og girkassefester, for det skal ikke skje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Ved høy slitasje på hardy kan det lønne seg og skjekke lageret som er i enden av mellomaksel (husker ikke navnet). Dette lageret "sentrerer" akselen rundt tappen som kommer ut av girkassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 Okei får ta entitt på det i samme slengen da.. Men noen som vet hvor mange hk 325 girkassa holder til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Variabelt. Tilstanden kassen din er i er utgangspunktet, der er alle forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 Okei, skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Vet da de blir kjørt hardt på 400hk,og holder en god stund ihvertfall. Må huske og alltid ha nok olje på den da selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 min bil spiser også hardykobling, byttet mellomaksling og alt men spiser forsatt . himmla irriterans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 Okei, Olja er nylig bytta og såklart nok olje Ja, ikek hyggelig å bytte hardykobling hver uke.. Men må være noe som gjør det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå