Gå til innhold

89' 325ix Touring - solgt

EirikL
 Share

Anbefalte innlegg

Har oppfylt en liten drøm i dag :D Har vært hos Statans Vegvesen og levert eierskiftepapirer på en 89' 325 IX Touring. Håper å hente bilen før helga, men banken må overføre litt penger først.

Bilen er en faceliftmodell, har 214000 km på telleren og er rimelig bra i karroseriet, 98 % rustfri under og kun litt lakkrust ellers (ørlite). Bilen bærer preg av å være godt behandlet og er helt original i understell og karroseri. Blir nok å holde den slik inntil videre, men hvem vet...

Skal få tak i utstyrsliste etterhvert, men el. vinduer og kjørecomputer (checkcontrol) er vel det eneste jeg kommer på i farta som kanskje ikke er på alle eksemplarene av disse bilene? Legger ut noen mobilbilder av bilen i første omgang, så blir det høyere oppløsning når den har fått en skikkelig vask og rens utvendig :D

NB! Kaffekoppen følger ikke med (hehe)

1hxzmipkwfznq2g7hg45.jpg

is9cusua2wtlqo3cv2m2.jpg

agy25qy4go0xualrhu3h.jpg

hjfjt1cdvedatfds8q0j.jpg

noufea5x5vxttl3cyyu3.jpg

ijzg3vew207bux62lmea.jpg

drccff2vdy6qhuou7r52.jpg

3plw2a8fxit8g5zfrunx.jpg

Siste bildet er tatt etter at jeg byttet bakerste delen av midtkonsollen fra kassettholder til oppbevaring. Jeg synes det ser mye bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 388
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har vært på merkeforhandler og fått utstyrsliste på bilen. I tillegg til standardutrustning finnes det:

El. vinduer fremme

Sentrallås

Checkcontroll

Oppvarmede dyser på frontrutespylere :wink:

Takantenne

Bilen er importert fra Sveits og hengefestet er ettermontert, sannsynligvis hos forhandler der. Fikk også høre at det var en dårlig idé å montere senksett, med tanke på drivakslene fremme. Men håper kanskje det ikke gjør så mye å montere en moderat senkesett, kanskje 30/15, dersom det finnes til IX...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med nybil Erik :)

Kult med IX å greier :) Blir morsomt i vinter :D

Btw: gikk det greit igår eller? :wink:

Beste komedien som er laget på mange år. kongefilm :D

Har forresten begynt å lure litt på enten Riegerleppe eller IS-leppe pluss sorte nyrer på nybilen. Har også lyst på AC Schnitzer pakken fra GS, men vi får se hvor mye jeg orker å bruke på denne bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for positive kommentarer så langt :D Det kommer bedre bilder når den er vasket og shinet til uka en gang.

Flott bil du har skaffet deg :)

Dersom du skulle finne ut at du vil montere Rieger Infinityleppe, så har jeg en helt ny med catkiller liggende som jeg ikke har bruk for.

Det skal jeg absolutt ha i bakhodet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...