Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slenger meg med på at dette er en klassiker sånn som den skal se ut :)

hva er planen fremover for bilen nå da Eirik ?

• Svar 388
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Planene er powerflexforinger til krengningshemmerne fremme og bak, sportstoler i stoff, nye matter med logo i hele bilen, IS-leppe og hellakkering 8) Det siste er langt inn i fremtiden...

Skrevet

Her kommer endel bilder tatt i dag. Jeg er ingen garvet fotograf, så kom gjerne med tips til ting som bør endres på med tanke på komposisjon :)

5bp8a6hrdkgz36nziy9i.jpg

bekhvozrkvwsatki67gg.jpg

eq7e6ky5oa0gf6xlinny.jpg

egea75v6qgb35sf62o1c.jpg

8pswzjyv811ogxc8i22f.jpg

3gzkc65bg6y00djc1uz8.jpg

3yz66la5pl88kc98y6i0.jpg

uu5uhl0fmxbgzapti81x.jpg

waodtnfdk1xj0bns10ew.jpg

jeoo8m3xvcm8fpcp3r8z.jpg

au0r0aqz7m3fbzsynqpr.jpg

Skrevet

Når original fantasten i meg ser denne bilen, så skriker den faktisk litt. Utrolig nok, for en så igjennompreget original bil, det ser man ikke så ofte. Så oransje blink forran å blink på forskjermene hadde frembringt det originale utseèndet betraktelig.

Denne bilen antar jeg er omlakk en gang, for den har forskjermer uten blink. Og det kom standard i Tyskland på denne.

Skrevet

Hehe, bilen er Sveits-import, så jeg tror den er levert uten sideblinkere. Oransje blink foran kommer dessverre ikke tilbake med det første. Liker den veldig godt med hvite:)

Skrevet

Jeg skal ikke si med sikkerhet det med blinkerne, men så vidt jeg vet er ikke bilen opplakkert noen gang. Men du får nok ikke viljen din :lol:

Skrevet

Sondre: Hadde vært fint om du kunne si hva som gjorde bildet dårlig. Jeg synes det var det beste bildet av dem alle :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...