Olelink Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Slenger meg med på at dette er en klassiker sånn som den skal se ut hva er planen fremover for bilen nå da Eirik ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Planene er powerflexforinger til krengningshemmerne fremme og bak, sportstoler i stoff, nye matter med logo i hele bilen, IS-leppe og hellakkering Det siste er langt inn i fremtiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Ser skikkelig bra ut den ix,n din Litt lett toning av rutene hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Her kommer endel bilder tatt i dag. Jeg er ingen garvet fotograf, så kom gjerne med tips til ting som bør endres på med tanke på komposisjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Når original fantasten i meg ser denne bilen, så skriker den faktisk litt. Utrolig nok, for en så igjennompreget original bil, det ser man ikke så ofte. Så oransje blink forran å blink på forskjermene hadde frembringt det originale utseèndet betraktelig. Denne bilen antar jeg er omlakk en gang, for den har forskjermer uten blink. Og det kom standard i Tyskland på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Hehe, bilen er Sveits-import, så jeg tror den er levert uten sideblinkere. Oransje blink foran kommer dessverre ikke tilbake med det første. Liker den veldig godt med hvite:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Å, var det egen levering til sveits? Uten blink med andre ord. Ja, pen uten å, men originalt er originalt ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Jeg skal ikke si med sikkerhet det med blinkerne, men så vidt jeg vet er ikke bilen opplakkert noen gang. Men du får nok ikke viljen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Hehe : ) Bra det. Må ikke gi etter for presset fra alle kanter. Bare fra de utvalgte ; ) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 Bilder fra et annet kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Veldig pent eksemplar det her, skulle ønske min var like pen Støtter planene dine også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 litt dårlig bilde da, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Du må ikke bruke blits Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Du må ikke bruke blits Sondre ehhh? hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 Sondre: Hadde vært fint om du kunne si hva som gjorde bildet dårlig. Jeg synes det var det beste bildet av dem alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå