///Mysild Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Sondre: Hadde vært fint om du kunne si hva som gjorde bildet dårlig. Jeg synes det var det beste bildet av dem alle kvalitetet hehe... bildet i seg selv var kult! med det være skrekkelig kornete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 Er det fordi bildet er lagret som en jpeg-fil? Det er i utgangspunktet tatt med en 10 pixelkamera, men orker ikke ha bilder som er 2 mb hver liggende på maskinen siden det tar en evighet å laste opp med alzheimarmaskinen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 hahah men bimmers.no opplasting er ikke snill med bildene heller hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 Men vi snakker uansett om et kompaktkamera og jeg har sett at runde objekter blir litt kantete når bildene skal vises på skjermen. Så det kan kanskje ha like mye med kvaliteten på kameraet å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 joa, mulig det også... hehe... men jeg ville bare ha litt mer detaljer på skyene, var egentlig bare det jeg gjorde... måtte bare se om det ble noe bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Selv om du har 10mpx på ditt kamera, betyr det ikke at bildene får veldig bra kvalitet. Skal vedde mye på at mitt gamle kompaktkamera med 4mpx kan ta MYE penere bilder enn en mobiltelefon med 6mpx hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 Det var egentlig det jeg ville frem til, at innmaten i kameraet har mer å se enn hvor mange mpx det står utpå det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-sport85 Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 fin bil du og så, hvit sillbåt=) bruker du denne til vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 Det er hverdagsbilen min, ja. Brukes sommer som vinter og står ute i all slags vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 fin bil is leppe er aldri feil. monterte akkurat det på touringen min nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Tror nok det blir det neste, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-sport85 Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 jaja hver sin smak. skriker ikke din bil etter felger da?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-sport85 Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 og karnsje senkesett og lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rico Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Gratulerer med SKIKKELIG grombil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 og karnsje senkesett og lakk? Felgene blir aldri byttet ut. De er laget for bilen og ser konge ut, spør du meg. Har forsøkt 17" og det funket ikke for meg. Senkesett er ikke gunstig på ix pga vinkelen på drivakslingene fremme. Lakken er en annen historie Den må friskes opp så snart jeg vinner i lotto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå