Østgaard Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Ble ren nå ja Men skulle hatt noen andre vinterfelger ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Så ut som en kosli å fin tur det der Røros har et utrolig landskap. Min mor har nylig kjøpt "feriehus" midt i gågata der så det blir nok noen turer dit på meg å etterhvert Men du skulle jo vert der litt mere midtvinters så Ix,n har fått jobba litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 Hehe, har originale E30 alufelger liggende. De må bare få seg en vask, så skal de legges om på bilen. Hadde sikkert vært morsomt å teste ix'en på skikkelige vinterveier der oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 Mon tro om disse kunne funket som vinterfelger på min? De er beregnet til E21, er i 6x14 og har et13. Jeg kjører på 7x15 med et24 på sommeren og det går akkurat innfor skjermen, så da må jo disse passe, eller hur? Da er forresten streben etter originalbil et steg nærmere komplettering. Har kjøpt originalt førstehjelpsskrin som forhåpentligvis kommer imløpet av neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Tror de der blir å funke på din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Tror du pusher grensene litt med ET13, men prøv de på og se. Tror de passer veldig bra til bilen utseendemessig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 Jeg er selv litt usikker på om det er en god idè mtp hjullager og diverse. Har sendt mail til selger med spm om mer bilder. Skal forhøre meg om et sett med 14" BBS senere i dag også, så vi får se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Rauuros ja? Synd du ikke drøya turen til snøen hadde lagt seg skikkelig OG når de i tillegg setter ut lys inne i "byen" der ifbm. jula. Steike det er niiiice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 fin natur:) gnikket hardt på felgene, ser jeg de er jo svarte nå ser det er tatt på forskjellige tider, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Hehe, gnikket ikke så alt for mye,nei. Bildene er faktisk tatt med bare en times mellomrom. Det blir fort mørkt her oppe for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 En del etter skjema, kom det pakke til meg fra Koed i dag. Nå blir det bremsebytte bak og litt kjølesystemfornyelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Holder på med en aldri så liten bremserenovering selv, på høy tid for å si det sånn. Saltet gjør sitt for å ødelegge både calippere og de andre bremsedelene Du skal ikke skifte håndbrekksko i samme slengen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 De ble byttet for bare tre måneders tid siden, så jeg skal sjekke dem og kjøpe nye dersom de ikke holder mål. Jeg mistenker kast i skivene bak, så de håndbrekkskoene kan jo ha fått seg litt juling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Sånn å forstå ja Har overhalt calipperne foran, og opplever at bilen "stuper" vel mye ved nedbremsing, så det er vel på tide å ta bak også, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Opplever litt av det selv ved hard bremsing, så vi har nok noe av samme slitne bakbremser. Jeg håper det hjelper litt på vibrasjonene i bilen også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå