EirikL Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 Da har jeg fått byttet bremser bak og lagt om vinterdekkene til et sett med alufelger jeg fikk billig av en kar på Stjørdal. Så jeg tok med bilen på en tur og tok noen vinterbilder i finværet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Gjorde seg virkelig med alufelger! Savner min litt når e ser sånne vinterbilder. 325IX er konge vinterbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 Men alufelger ser det ser plutselig ut som en ordentlig bil Skulle vel egentlig ikke mye til for å toppe de rustikke stålsmultringene som var der før. Men det var morsomt å kjøre på vinterveier igjen. Den griper ganske godt i underlaget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Tror jeg skal ønske meg en IS-leppe av julenissen i år. Kanskje jeg har vært snill... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Jeg synes du skal ønske deg oransje blink Men ja, IS-leppe hadde ikke vært så dumt det heller. Fin bil forresten, hvertfall med sommerfelgene på, likte ikke helt vinterfelgene. Må nesten si at jeg likte stålfelgene bedre, selv om de er rustne, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Jeg syns det hjalp betraktelig med disse alu hjulene isteden for stålfelgene. IS leppe kommer til å bli knall på denne bilen Skikkelig pene bilder du har tatt å forresten. Er de tatt ved Jonsvannet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Hmm, lurer på om det er noe alla like felger jeg har på vinter også Pen bil, vurderer is-leppe på faceliften min jeg også, ser skikkelig pent ut! Videre planer for bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Skikkelig pene bilder du har tatt å forresten. Er de tatt ved Jonsvannet? Takk for det, du Joda, bildene er tatt på en runde på baksiden av Jonsvatnet. Hvis man vil ha "ut i skauen" bilder, er det mange fine steder der man kan knipse. Videre planer for bilen da? Har ingen store planer, annet enn å holde bilen vedlike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Nå begynner jeg tydeligvis å bli en voksen kaill. Det ble litt mye å drikke i går, men jeg skal klare litt kake i ettermiddag uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Flotte bilder og flott bil. Betraktlig bedre med alu felger:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Nå begynner jeg tydeligvis å bli en voksen kaill. Det ble litt mye å drikke i går, men jeg skal klare litt kake i ettermiddag uansett Bursdag? Isåfall gratulerer så mye med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Takk for det. Runder 35 i dag, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Flotte bilder og flott bil. Betraktlig bedre med alu felger:P Takk for det. Stor forskjell med andre felger, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Takk for det. Runder 35 i dag, ja Jaja. To år gamlere enn meg da, Men fortsatt bare ungdommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Gratulere med dagen på etterskudd. Må bare si at den bilen din kan du selge til meg når du er lei av den. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå