Gå til innhold

89' 325ix Touring - solgt

EirikL
 Share

Anbefalte innlegg

Det blir nok litt vedmodig å se den kjøre avgårde, ja. Har blitt glad i den bilen det siste året. Men det er rart med det, nå gleder jeg med til å hente en forholdsvis ny bil. Har allerede lagt noen forsiktige planer for Golfen, så det blir spennende å holde på med noe annet enn BMW en stund. Men det kommer en ny E30 til gards så snart lommeboken (og fruen :wink: ) tillater det. Her er et par bilder av bilen som trekker på feil hjul.

8rlf0ob5nbl3dvuqnz0v.jpgpq32ifhm3i538xt63qy6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 388
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det :) Du har så aldeles rett i at det ikke er en E30. Det kommer nok bestandig til å være min favoritt blant de "oppnåelige", klassiske BMW'ene. Og den enkle, mekaniske følelsen ved bilkjøring får jeg i hvertfall ikke i en såpass ny bil som Golfen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har en heldig kar i trøndelag fått seg ny bil og jeg har fått penger. Det var merkelig å se bilen kjøre avgårde og vite at den ikke kom tilbake :? Dette er siste bildet av bilen før den forsvant. Håper den har fått et godt hjem.

qbyfw4vv3vsz8zlpcb2g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Plutselig stod gammelbilen utenfor bedriften vegg i vegg med jobben min her om dagen. Det var hyggelig å se at den var ren, pen og tydeligvis i gode hender :D Den hadde fått sotede baklykter, men ellers så den urørt ut. Kjenner at jeg savner den litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig stod gammelbilen utenfor bedriften vegg i vegg med jobben min her om dagen. Det var hyggelig å se at den var ren, pen og tydeligvis i gode hender :D Den hadde fått sotede baklykter, men ellers så den urørt ut. Kjenner at jeg savner den litt...

orginal sota også da eller? Må få han til å lage en ny tråd på forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så ut som det var gjort med sprayboks. Tror ikke han er bruker her inne, men jeg tipset ham om forumet da han kjøpte bilen. Så vi får se om det dukker opp noe etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...