EirikL Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Det blir nok litt vedmodig å se den kjøre avgårde, ja. Har blitt glad i den bilen det siste året. Men det er rart med det, nå gleder jeg med til å hente en forholdsvis ny bil. Har allerede lagt noen forsiktige planer for Golfen, så det blir spennende å holde på med noe annet enn BMW en stund. Men det kommer en ny E30 til gards så snart lommeboken (og fruen ) tillater det. Her er et par bilder av bilen som trekker på feil hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Gratulerer med ny bil! Kan bli tøffe de Golfene, mer er jo ingen E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Takk for det Du har så aldeles rett i at det ikke er en E30. Det kommer nok bestandig til å være min favoritt blant de "oppnåelige", klassiske BMW'ene. Og den enkle, mekaniske følelsen ved bilkjøring får jeg i hvertfall ikke i en såpass ny bil som Golfen er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Da har en heldig kar i trøndelag fått seg ny bil og jeg har fått penger. Det var merkelig å se bilen kjøre avgårde og vite at den ikke kom tilbake Dette er siste bildet av bilen før den forsvant. Håper den har fått et godt hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Kondolerer. Jeg håper jeg aldri opplever det samme med min. Godt valg av "nybil" MK5 blir grisetøffe med skikkelige felger og skamsenk! Grattis. Meld deg inn i VACN da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Har litt lyst å bytte Zitofelgene med 19" RS6 med 235/35-19, men jeg er litt usikker på om det kan bli for stivt. Alternativet er samme felger i 18" med 235/40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Kjøpte du Golfen på Møller Stjørdal? Sto en lik en der skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Nei, den er kjøpt av Møller i Tromsø. Drar oppover på fredag og henter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Kondolerer med salget av Bmwen. Kan jeg tenke meg var vemodig, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Jeg satser på en E30 cab i løpet av et par års tid. Hadde vært flott med et lite prosjekt å pusle med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Absolutt ikke feil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2010 Plutselig stod gammelbilen utenfor bedriften vegg i vegg med jobben min her om dagen. Det var hyggelig å se at den var ren, pen og tydeligvis i gode hender Den hadde fått sotede baklykter, men ellers så den urørt ut. Kjenner at jeg savner den litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Plutselig stod gammelbilen utenfor bedriften vegg i vegg med jobben min her om dagen. Det var hyggelig å se at den var ren, pen og tydeligvis i gode hender Den hadde fått sotede baklykter, men ellers så den urørt ut. Kjenner at jeg savner den litt... orginal sota også da eller? Må få han til å lage en ny tråd på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2010 Det så ut som det var gjort med sprayboks. Tror ikke han er bruker her inne, men jeg tipset ham om forumet da han kjøpte bilen. Så vi får se om det dukker opp noe etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå