Gå til innhold

89' 325ix Touring - solgt

EirikL
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 388
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvem skulle trodd at det fantes en hvit bil under alt støvet som lå utpå? Oppdaget først nå hvor inn i granskauen skitten bilen var. Er enda mye som ikke gikk av med svamp, men det er typen insekter og annen dritt som sitter litt for godt fast. Går det bra å bruke en insektsvamp på lakkerte flater? Eller er det noen som har noen triks for å fjerne slik inngrodd dritt?

Hvis du ikke har funnet noe som fungerer bra, så vil jeg anbefale Meguiars Bug & Tar Remover, et bra produkt mot asfalt og insektflekker.. Bare spraye på, la det virke bittelitt og tørke av med en mikrofiberklut eller det du har til rådighet :)

Var et pent eksempel av en ix du har skaffet deg! :) Så da ut til og bli tøft med lyktelister med de andre modsa du har tenkt deg, og som du selv sier, blir du ikke fornøyd er det jo bare og rive av igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var de sorte nyrene på bilen. Fant ut med en gang at det ble riktig med tanke på at de kun var nyrene som var krom på bilen og resten var shadowline. Håper folk er enige, siden jeg vet at meningene om sorte/krom nyrer er delte her på forumet :wink:

Unnskylder dårlige bilder, men har ikke annet enn mobilkamera tilgjengelig for øyeblikket :?

maue5q19kujud9csf2ni.jpg

c8bbfepl5gxn06sn0bnx.jpg

tnuhnb8fvzrrxaxk0hcn.jpg

2g0oxyxhumrmcyd7jq3r.jpg

PS! Hvis noen har pene 14" BBS de vil bli kvitt, så er det bare å ta kontakt i tråden eller på pm. Som alle kan se, så trengs det sårt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hvis du ser på ønskeliste litt tidligere i tråden, ser du hva som jeg har lyst å gjøre med bilen. Sorte baklykter er på planen, men ikke soting. Når det gjelder senking, så er det på trappene, men bare med M-Tech fjærer fra en cab (hvis de passer :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom litt snø i Trondheim det siste døgnet. Jeg parkerte bilen kl 1225 på fredag etter at jeg var ferdig på jobb og den ble ikke brukt før jeg skulle ut rundt kl 1000 i dag, lørdag. Synet som møtte meg var ganske fornøyelig :lol: Bilen så ut som en julegris rett før slaktingen tar til, god og rund. Brukte nesten en halv time på å måke snøen vekk på og rundt bilen. Har ikke sett noe lignede siden jeg bodde i det høye nord og selv der hører det til sjeldenhetene at det kommer så mye på så kort tid.

8krg7kkon6x5v9sk5d4j.jpg

Etter litt måking måtte jeg ta et par bilder til for å vise hvor mye det egentlig hadde lagt seg på taket.

5uv7fdqxm8pvdume6qf4.jpg

v5icb65h2wrv0t5ha42x.jpg

Det er sikkert mange som har sett verre snøfall, men her i Nidaros er det ganske spesielt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...