Torek Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Har du fått nyrene enda eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2008 De ligger sikkert på posten. Jeg er i Tromsø i jula og kommer ikke hjem før den 28. des. Får sikkert hentet dem på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Hvem skulle trodd at det fantes en hvit bil under alt støvet som lå utpå? Oppdaget først nå hvor inn i granskauen skitten bilen var. Er enda mye som ikke gikk av med svamp, men det er typen insekter og annen dritt som sitter litt for godt fast. Går det bra å bruke en insektsvamp på lakkerte flater? Eller er det noen som har noen triks for å fjerne slik inngrodd dritt? Hvis du ikke har funnet noe som fungerer bra, så vil jeg anbefale Meguiars Bug & Tar Remover, et bra produkt mot asfalt og insektflekker.. Bare spraye på, la det virke bittelitt og tørke av med en mikrofiberklut eller det du har til rådighet Var et pent eksempel av en ix du har skaffet deg! Så da ut til og bli tøft med lyktelister med de andre modsa du har tenkt deg, og som du selv sier, blir du ikke fornøyd er det jo bare og rive av igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 De ligger sikkert på posten. Jeg er i Tromsø i jula og kommer ikke hjem før den 28. des. Får sikkert hentet dem på mandag Får håpe de ikke har ligget på posten for lenge da så de kommer i retur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Anders87: Takk for tipset Torek: Det var hentefrist på to uker, så det skal gå bra. Pakken hentes når jeg er ferdig på jobb i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Flotters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Da var de sorte nyrene på bilen. Fant ut med en gang at det ble riktig med tanke på at de kun var nyrene som var krom på bilen og resten var shadowline. Håper folk er enige, siden jeg vet at meningene om sorte/krom nyrer er delte her på forumet Unnskylder dårlige bilder, men har ikke annet enn mobilkamera tilgjengelig for øyeblikket PS! Hvis noen har pene 14" BBS de vil bli kvitt, så er det bare å ta kontakt i tråden eller på pm. Som alle kan se, så trengs det sårt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Sorte DE lykter, sote rutene HELT frem, sorte blinkers og baklykter, og noen nye felger så er du i boks (samt litt mere senk da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Hehe, hvis du ser på ønskeliste litt tidligere i tråden, ser du hva som jeg har lyst å gjøre med bilen. Sorte baklykter er på planen, men ikke soting. Når det gjelder senking, så er det på trappene, men bare med M-Tech fjærer fra en cab (hvis de passer ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 misunte Eirik denne bilen fra første stund jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Så veldig bra ut! Krom hører ikke hjemme på bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Ble ikke ille det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Det kom litt snø i Trondheim det siste døgnet. Jeg parkerte bilen kl 1225 på fredag etter at jeg var ferdig på jobb og den ble ikke brukt før jeg skulle ut rundt kl 1000 i dag, lørdag. Synet som møtte meg var ganske fornøyelig Bilen så ut som en julegris rett før slaktingen tar til, god og rund. Brukte nesten en halv time på å måke snøen vekk på og rundt bilen. Har ikke sett noe lignede siden jeg bodde i det høye nord og selv der hører det til sjeldenhetene at det kommer så mye på så kort tid. Etter litt måking måtte jeg ta et par bilder til for å vise hvor mye det egentlig hadde lagt seg på taket. Det er sikkert mange som har sett verre snøfall, men her i Nidaros er det ganske spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alliert Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 digg vinterbilde.. må bare få vise ett e å . håper det e ok --------- --------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Hehe, ingen problem. Ser ikke så verst ut den bilen din. Helt original? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå