Simon S Arvesen Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 BMW 320/325 86 Lufter salg pga. jeg vurdere kjøp av nyere BMW. SOLGT! Eu ok til 2010. Nye dekk på brock felgene foran, bak er utslitt. Mulig jeg bytter. Motor: M20b25 med porta og plana topp, 12 9 bolter. 288 trimcam. letta svinghjul. Rustfritt custom grenrør og eksos. Kn med kaldluft/varmeskjold. Chip tilpasset motor spec. og turtalsperre på rundt 7800! I tillegg er det diff fra 318 is som gir en syk utveksling! like vel lavt forbruk, så lenge man ikke er for hard på gassen. Effekt er vanskelig og si, men utalelser fra folk som har kjørt og sittet på, er at det er en frisk motor som er meget sprek. Utvekslingen gjør bilen ekstra hissig! Effektmessig vil vel den ligge en plass rundt 200 + - reele hk! Ellers så er motoren i meget bra stand, null vann og olje forbruk. Har kviteringer for rundt 50 000kr siste år. Biler har vært plukket i biter og satt sammen igjenn. Fjernett rust og byttet/oppgradert. Nye tettninger i motor/gear, nye overføringer i gear, tight og fin gear, ikke noe rørepinne! Som nytt! Short shift og redusert cluch vandring for kjappere gearing! Godkjent senka. Justerbare gule koni og 60/40 apex Dette er noe av det som er nytt: *nye låser med nøkkler *defa alarm med sentrallås *alle bremsene med sko og klosser *alle rørene under, bensin og bremse *nye bremseslanger, stålomspunnede *poly i hele understellet *bensintank *alle simmeringer, toppdekselpakning, bunnpannepakning på motor *clutch *olje i diff og girkasse og motor *grøftelys *klikkestagene til stabstag framme og bak *rotor, fordelerlokk og plugger *skjermene framme *frontplaten *++ Bilen er lakert i vinter. Så eneste som må gjørest for att bilen skal vere tipp topp er å lakkere begge bakskjermene opp på nytt. Har lakk, men har ikke bestemt meg om jeg gjør dette før salg. Det kom noe sig osv ved lakkering, ser helt greit ut, men ikke utstillingsfinish. Så er d noe en kan sette fingeren på så er d lakken. Men d er trossalt en 22år gammel bil så noe må der vere å gjøre på den. Pris med brock og ok dekk bak. blir nær 50 vil jeg tro. KUN SERIØSE HENV. ! Er på sjøen uten for dekning. Bilen står i Ålesund. Beklager dårlige bilder, kun dette jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 bytte i e34 520i? MYE påkostet siste halvåret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 bytte i z3 med m44 meget pen.. påkostet MYE!! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1954634 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Heidu... er du interesert i å selge bilen uten brock felgene? jeg kan komme å hente bilen i helgen for 35 uten felgene? har du gjort noe med bremser bak? eller er det tromler? -Remy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Sendt pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leket0y Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Bilen er MIN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 Beklager alle som ikke har fått svar tilbake på PM og her ute. Har hatt så mye og gjøre, men skal svare når jeg får tid. Bilen selges pga overgang til E30 M3, så innbytte i noe annet en det er uaktuelt. Får jeg ikke kjøpt den bilen jeg skal ha, så trekker jeg salget av min 325. Når det gjelder dere som er ute etter felgene, så blir dem eventuelt lakt ut om kjøper ikke vil ha dem med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardostrem Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Ah, du som vekker meg av og til, altså.. Sett bilen en gang i blant, kan bekrefte at den går godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bm-dobbel-v Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 ikke intrisert i e36 325ia? m front, side, spoiler, bakrutesenker. kan muligens følge me 18` zito titan felger. 10 toms bak. 12 ventiler gåent i havari. og første gir mangler på kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 tror du virkelig han vil det? I tillegg står det at han skal ha seg e30 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bm-dobbel-v Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 sorry da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 nydelig bil, skulle gjerne hatt den sjøl, men litt for dyr for meg atm. skal ha meg e30 til 20-25 jeg.. Men lykke til me salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Solgt til meg ;D så nå går denne bilen på hadeland.. Må si jeg syntes det var utrolig mye fine e30 i ålesund mye grombiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg