Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på disse. Men da må jeg dribble litt for å få dem på. Men vet ikke. Tror disse blir kul på bilen. I og med at jeg har krom og svart på bilen også. Bare kom med forslag

6ycdeydhdj6jvc3jcz8g.jpg

• Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Enig med begge to. De felgene vil ødelegge bilen syns jeg.

Jeg har kjøpt BBS RM felger. De kan også være et alternativ. Koster litt men....

o8rpwelx1h1nfhcx0s0m.jpg

Har noen tyske kontakter som restaurerer slike felger så du kan si i fra hvis du kunne tenke deg BBS RM eller RS felger

Skrevet

He he ser ut som om jeg blir nedstemt her gitt. Jeg får vell fortsette å lete litt. Har vinteren på meg. Har mer eller mindre parkert for vinteren. Tar gjerne imot tips og bilder på felger. 8)

• 3 months later...
Skrevet

wow! Har ikke sett denne før nå. Denne var jo kjempe fin!

Likte baklyktene, passa veldig med fargen på bilen :D

Enig med noen kantfelger her ja.. Er ganske så tøft på E30 :D

Skrevet

Takk takk. Er godt fornøyd med baklyktene. Liker også spesielt godt fargen på bilen. Vanskelig å se på bildene. Men det er endel grønt i den. Som kommer fram i rett lys. Ganske stilig. Høres ut som om jeg må gi meg på det med felger.

Kiket fort igjenom tråden din. Så meget bra ut bilen din også. Perfekt kombinasjon med plastik. Liker ikke mye plastik jeg. Men felgene dine så ganske kule ut. Hordan felger er det og evt om du har en link der jeg kan studere dem.. Jeg liker ikke for mange eiker. Så dine var bra.

Skrevet

Takk takk. Er godt fornøyd med baklyktene. Liker også spesielt godt fargen på bilen. Vanskelig å se på bildene. Men det er endel grønt i den. Som kommer fram i rett lys. Ganske stilig. Høres ut som om jeg må gi meg på det med felger.

Kiket fort igjenom tråden din. Så meget bra ut bilen din også. Perfekt kombinasjon med plastik. Liker ikke mye plastik jeg. Men felgene dine så ganske kule ut. Hordan felger er det og evt om du har en link der jeg kan studere dem.. Jeg liker ikke for mange eiker. Så dine var bra.

Takk for det ja :D

Felgene mine er Brock B1 17 tommer.. Sjekk litt på google etter navnet.. finner gaanske mye info om dem der :P

Skrevet

Takk for det ja :D

Felgene mine er Brock B1 17 tommer.. Sjekk litt på google etter navnet.. finner gaanske mye info om dem der :P

Det skal jeg gjøre. Takk for tipset. Men det blir ikke i kveld. Nå er det natta mørt her.

Skrevet
Dette ser jo meget bra ut! Ble en veldig pen farge, og baklyktene så jo megen bra ut egentlig :) Legg ut bilder av turbo bygginga da? :)

Takk takk. Er meget godt fornøyd med fargen. Var en Gledens dag da den ble hentet fra lakk i slutten av april 2008.

Skal legge ut bilder fra turbo byggingen når den trer i kraft. ang, dysene så kjører jeg orginale, med et høyere bensin trykk. Planen er å havne på ca 210hk. Får en bil som går greit. Er jo ikke noe bane bil. Er i dialog med biltilsynet slik at jeg får dette prosjeket godkjent med turbo. Er jo mest artig når det er godkjent.

Mye enkler å få aksept når en tar kontakt med biltilsynet tidlig i prosessen.

ang. turboreturen vill jeg helt klart (uten tvil) gått for bunnpanne. Da det er det enkleste. Og ikke minst det sikreste. Lettere å bytte ut bunnpannen enn blokken.

Skrevet

BBS RS! Kongefelger til kongebil :D Digger E30 cab og din er en av de peneste. Har du vurdert og få på M-tech ! styling rundtom? Hadde blitt sinnsykt fint når du får på RS'ene du skal kjøpe :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...