|Ole| Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Grenrøret er dårleg passform på ja, blir ikkje bedre når det har vert varmt nokken ganger...Det holder seg på plass men vrir seg litt så er som regel ikkje lett å få av igjen
Lightning Skrevet November 22, 2009 Forfatter Skrevet November 22, 2009 En liten oppdatering. Her bygges d downpipe Denne skal også bli ferdig te sommeren. Omtrent slik blir downpipen Prøve motering og tilpasning av rør og cooler
bmwe30is Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 kjøpe en m-tech framfanger? har en liggende til deg sånn en som dette:
Lightning Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 kjøpe en m-tech framfanger? har en liggende til deg Takk for tilbudet, men tror ikke det det blir noe plastik, før bilen må gåes overigjen. Noe jeg håper på blir noen år til..
Lightning Skrevet November 24, 2009 Forfatter Skrevet November 24, 2009 Her begynner downpipen å ta form. Fått satt inn lamdasonden. Fått laget brakket for å holde påplass turboen. Sånn at grenrøret ikke skal ta kveld med engang. Omtrent sånn blir cooleren stående. Festene er ferdi laget og ferdig lakkert
Lightning Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 Oljefilteret måtte flyttes. Er nå skrudd fast i rammevangen Turbotryksmåler og lamdamåler
Lightning Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 Da er bilen prøvekjørt. Må si jeg ble meget imponert over hvordan det hele fungerer. Meget bra drag. Beghagelig drag. Brukte litt tid på å justere bensintrykket. Kjører med orginal insprøytning, byttet ut bensintrykregulatoren til en justerbar. Turbokitet er kina vara fra e-bay. Fungere meget bra. Måtte lage og tilpasse endel deler. Men alt i alt kjempefornøyd så langt. Så nå skal det bare fin pusses litt i vinter. Skal jo se nogen lunde greit ut også. Gleder meg til sommeren.
Lightning Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 0,4-0,5 bar trykk. Må bare få si at våre venner på orkanger tok feil der ja. Fikk beskjed om at jeg kunne lade max 0,1 bar..
EirikL Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 Fin blåfarge på slangene. Det sier vel det meste om min kunnskap om turbobygging Men det blir morsomt å se hvordan dette fungerer til sommeren når alt er justert og kalibrert, eller hva du nå holder på med Har du noen anelse om hvor du ender opp på effektskalaen?
docmeter.no Skrevet Desember 12, 2009 Skrevet Desember 12, 2009 Hei Kul bil _ Hvor kjøpte du forskjermer og hjulbue?
Lightning Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 Fin blåfarge på slangene. Det sier vel det meste om min kunnskap om turbobygging Men det blir morsomt å se hvordan dette fungerer til sommeren når alt er justert og kalibrert, eller hva du nå holder på med Har du noen anelse om hvor du ender opp på effektskalaen? Jeg personlig har ikke noe formening om hvor mye effekt det er. Noen mener ca 250hk. Men som sagt har ikke noe formening om effekt. Det eneste jeg veit, er at jeg skal legge meg på 192hk. Det samme som M3 caben er levert med. Så skal jeg bygge om bremser til M3 bremser. Dette skal jeg gjøre slik at jeg får den godkjent med turbo. Syns det er mye artigere når alt er godkjent. Alt blir så mye enklere i forhold til EU-kontroll og forsikring hvis det skulle skje noe. Så hvis det er noen som vet om M3 bremser passer rett på, eller har noen tips. Så tar jeg gjerne imot det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå