Marius2k Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Heisann folkens.. For noen uker siden gikk jeg til innkjøp av min førstegangsbil. Nemlig en 1994 modell BMW 318IS. grunnen til det er egentlig bare fordi jeg fikk en vanvittig god pris. Jeg syns bilen er helt ypperlig, men den mangler litt.. Jeg har kjøpt på ny girkasse,clutch og shortshifter. Føler jeg trenger en ny frontfanger, Nye seter/interiør, setene er slitte..Og ett ratt(airbag) og kanskje anna stasj. Jeg har ikke så veldig peil på Styling osv, så jeg tenkte jeg kunne legge inn ett innlegg her, blandt dere bmw kyndige,for og forhåpentligvis få noen gode tips og triks:) Evt Turbo, mye vill det komme på.. hva trenger man? Regner med det ikke klarer seg med bare ett turbokit fra ebay liksom. Legger ved noen bilder av bilen. Takk for alle svar på forhånd EDIT: Beklager om denne er feilopostet, vær vennlig isåfall og si ifra:)
Ad|oS Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 M-tech styling er jo aldri feil, og sannsynligvis det svaret du får av mest folk her inne. Er en del orginal-politi her, noe du sikker finner ut fort. De kommer nok til å kommentere frontlyktene som ser ut som noe fra ebay, så vil anbefale å få tak i noen orginale (billige brukte fra forumet her) og hvite blinklys. Skal du gjøre noe som synes godt ville jeg begynt med M3-front. Gjør utrolig mye med bilen... Noen sprekere felger er heller ikke dumt da de som står på nå er litt kjedelige, selv om de er 17" (???) Neste på lista ville for meg vært: - brede sidelister - M3-speil - M3-skjørt - M3-fanger bak Får du gjort dette vil du ha en meget pen bil som også er stilren.
Marius2k Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 M-tech styling er jo aldri feil, og sannsynligvis det svaret du får av mest folk her inne. Er en del orginal-politi her, noe du sikker finner ut fort. De kommer nok til å kommentere frontlyktene som ser ut som noe fra ebay, så vil anbefale å få tak i noen orginale (billige brukte fra forumet her) og hvite blinklys.Skal du gjøre noe som synes godt ville jeg begynt med M3-front. Gjør utrolig mye med bilen... Noen sprekere felger er heller ikke dumt da de som står på nå er litt kjedelige, selv om de er 17" (???) Neste på lista ville for meg vært: - brede sidelister - M3-speil - M3-skjørt - M3-fanger bak Får du gjort dette vil du ha en meget pen bil som også er stilren. Hva er galt med lyktene? M3 fanger var det jeg hadde tenkt meg selv.. Hvor vil dere anbefale og bestille denne fra? Og evt resten av M3 stylinga? Fult klar over at felgene ikke er de grommeste.. Mye kan jeg få igjen for de jeg har tror du? Ja de er 17" kliss nye. Tusen takk for kjapp respons. Lakke helt ned, tenkte du på fangeren? isåfall er jeg enig.. Aner ikke hva forje eier dreiv med egentlig.
Ad|oS Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Litt for mye "bling" på lyktene med chrome syns jeg. Synes også som regel at de fleste E36 ikke passer å ha frontlykter og blinklys i ett, men noen passer det jo... Skal du bestille for noen tusen vil eg anbefale koed.dk. God service og bra priser. Vil ikke tro du kan få så veldig mye for felgene, selv om de er helt nye. Ikke det helt store markedet for så "kjedelige" felger. Kanskje 3-4tusen om du er heldig!? Skal ikke si noe sikkert, men tror ikke de er verdt så mye. Skal du ha nye felger er vel trikset å vente til våren når alle andre kjøper seg nye felger, så kan du få noen pent brukte til en grei pris. Lakkere helt ned, altså få kanaler og fangere lakkert. På din bil er det jo bare frontfangeren som mangler lakk, men det går jo i orden når du skaffer deg M3-fanger
Superbeetle Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 M3 fanger er jo en god start Ellers såg jo bilen ganske pen ut Litt kjedelige felger kanskje men ikke bytt dem ut i noen extrem felger bare for at "ingen andre har dem" Lyktene var litt Ebay ja, er ikke særlig pent med krom, ikke pent med onepiece og så er det sikkert slike bittesmå angeleyes ringer i dem? Ta et bilde av dem i mørket og legg ut, så kan noen her legge ut bilder av bil med org lykter og angeleyes, så blir du nok enig i hva som er finest
BreitBau Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Trenger ikke mørket for å se at originale med angel eyes er finest.. Sjekk http://www.norvatio.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå