Sir Hofstad Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Sett gutter prøvd å sveise tanker som har vært vasket med vann... Er 2 ting å tenke på: det ene er at man nede i bensinen (som ikke er lett å få til å brenne) dypper pumper for å kjøle og slippe fare for antenning. det andre er dampen i øvre del av tank, en gnist der hjelper for å få det til å futte.
Torbjørn E39 Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Lån en rottweiler som du legger i baksetet, den vises ikke før du har trynet inntil ruta på bilen. Det neste du ser er en stk stor kjeft med masse store hvite tenner og en bil som gynger godt frem og tilbake. Garantert at stereoanlegg forblir i bilen. Gikk fra bilen min en gang stående på tomgang utenfor butikken pga tungstartet på vinteren. Tok med meg rottweileren og la den godt i dørken på passasjer- siden. Da jeg kom inn i butikken så jeg en som tittet veldig på bilen og nærmet seg førerdøra. Så hørte jeg rottweileren våkne til liv, det er vel første gangen jeg har sett en kar hoppe 2,5m baklengs bortfra bilen... Funket fint d.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Hadde PITen parkert holdt det ALLE unna uansett Men når det ikke er lov lenger er det bare å fore en Rotweiler med pølse eller snakke pent til den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå